ریپورتاژ آگهی

ایده لباس برای عکاسی بارداری، نوزادی و کودک و نکات مهم برای عکاسی

bestkid b

دوران بارداری یک زمان بسیار خاص است و تمایل به ثبت چنین لحظات شیرینی برای مادران باردار بسیار قابل درک است. گزینه‌های زیادی برای این که در هنگام عکاسی بارداری خود چه لباسی بپوشید وجود دارد اما نکته حائز اهمیت این است که لباس‌هایی ها که در حالت عادی و زندگی روزمره خود به تن می‌زنید ممکن است برای عکاسی بارداری زیاد جالب به نظر نرسد و همچنین گزینه مناسبی هم نباشد. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چه لباسی بپوشید که در هنگام عکاسی بارداری و ثبت این لحظه بی‌نظیر شگفت انگیز برسید. دقت کنید برخی آتلیه‌ها مانند آتلیه بارداری با لباس در تهران زاد استودیو لباس‌های بسیار زیادی را به رایگان برای عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهند. از این رو پیش از اینکه برای خرید اقدم کنید، از آتلیه مد نظر خود این موارد را بپرسید.

ایده لباس برای عکاسی بارداری

اگر شما می‌خواهید لباسی را بپوشید که شما را در جذاب‌ترین حالت را برای عکس‌های بارداری قرار دهد به توصیه‌ها و نکات زیر توجه کافی را داشته باشید و تا انتهای این راهنما با ما همراه باشید.

لباس ماکسی

لباس‌های ماکسی نه تنها در عکاسی بسیار جذاب و خاص هستند، بلکه بسیار راحت نیز هستند و توجه را به سمت شکم مادر متمرکز می‌کنند. یک لباس بلند گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا برآمدگی‌ شکم خود را نشان دهید و به ایجاد حرکات زیبا در عکس‌ها کمک کنید. دامن روان و آزاد لباس‌های ماکسی امکان حرکات زیادی را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید بدون دردسر ژست‌های مختلفی را با این نوع لباس خاص امتحان کنید. همچنین لباس‌های ماکسی به دلیل داشتن دامن بلند در هنگام عکاسی بسیار رمانتیک و حماسی به نظر می‌رسند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

کمربند

یک راه عالی برای برجسته کردن شکم استفاده از کمربند است. شما می‌توانید کمربند را درست زیر سینه خود، دقیقا همان جایی که از بالای شکم شما شروع می‌شود، قرار دهید. یک کمربند با هر پیراهن یا لباسی، عالی به نظر می‌رسد. دلیل آن هم این است که کمربند خط کمری شما را به خوبی نمایان می‌کند و برآمدگی شکم شما را به زیبایی هر چه تمام جلوه می‌دهد.

لباس‌هایی با رنگ یکسان

شما و برجستگی زیبای شکم‌تان ستاره‌ی عکس هستید و باید در مرکز توجه قرار بگیرید. لباس‌هایی که طرح‌ها و الگوهای زیادی دارند زیبایی عکس‌های شما را کاهش می‌دهند. پس بهتر است از لباس‌هایی با رنگ یکدست و یکسان استفاده کنید و اگر فکر می‌کنید استفاده از این گونه لباس‌ها خسته کننده بنظر می‌رسد می‌توانید از اکسسوری و لوازم جانبی جسورانه مانند روسری یا گردنبند در عکس‌های خود استفاده کنید و از لذت بیشتری در عکاسی خود بهره‌مند شوید.

لباس توری

انتخاب لباس‌های توری برای عکاسی بسیار جذاب و خاص هستند چرا که لباس توری یک گزینه فوق‌العاده است که شما را در عکس بسیار خیره‌کننده و بسیار زنانه نمایش می‌دهد. انتخاب این سبک لباس برای عکاسی بارداری انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. زیرا لباس‌های توری عکس‌های زیباتر و شگفت‌انگیز‌تری را خلق خواهند کرد و یک جایگزین بسیار مناسب برای لباس‌های با طرح‌ها و الگوهای شلوغ است.

و اما اگر هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اید که چه لباسی بپوشید ما به شما به پیشنهاد می‌کنیم حتما دو انتخاب مجلسی و غیر رسمی و آزاد را در نظر بگیرید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا تعداد بیشتری عکس با سبک‌های مختلف لباس به ثبت برسانید.

ایده لباس برای عکاسی نوزادی

در این قسمت ما به این مسئله خواهیم پرداخت که نوزادی که به تازگی متولد شده است چه انتخاب‌هایی را هنگام عکاسی نوزادی پیش رو دارد. آتلیه عکاسی نوزاد در تهران زاد استودیو در این مورد نیز، انتخاب‌های زیادی را در اختیار شما علاقمندان به عکاسی نوزادی قرار خواهد داد.

در ادامه این راهنما نکاتی برای عکاسی نوزاد آورده شده‌است که مطالعه دقیق آن خالی از لطف نیست پس با ما همراه باشید.

بهترین موقعی که شما می‌توانید از زمان نوزدای دلبند خود عکس ثبت کنید 7 تا 12 روزگی نوزاد است. در این زمان نوزاد در خواب عمیق است و بیشترین میزان همکاری را با شما دارد. همچنین بدن نوزاد هنوز بسیار نرم است و می‌توان نوزاد را در حالت‌های مختلفی بدون اینکه نوزاد اذیت شود قرار داد.

برای انتخاب لباس نوزاد باید به سراغ لباس‌هایی بروید که نوزاد در آن لباس احساس راحتی داشته باشد و با توجه به اینکه زمان نوزادی بسیار دوران حساسی است لباس‌هایی را باید انتخاب کنید که جنس نرم و لطیفی داشته‌باشد و بدن نوزاد دچار حساسیت نشود.

لباس‌هایی که ساده هستند و هیچ طرحی روی آن ها وجود ندارند یک انتخاب بسیار مناسب و فوق‌العاده هستند. رنگ سفید برای نوزادان یک هارمونی جذاب به وجود می‌آورد.

استفاده از اکسسوری‌های نوزادی

در هنگام ثبت لحظات نوزادی برای جذاب‌تر شدن عکس‌های نوزاد خود، در کنار لباس می‌توانید از اکسسوری‌هایی مانند تل، گل سر، ریسه گل، پاپیون و … استفاده کنید تا جذابیت عکس‌های نوزاد شما بیشتر شود.

انتخاب ژست عکاسی نوزادی

مهم‌ترین عامل عکاسی نوزدای انتخاب ژست نوزاد است. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که نوزاد شما هیچ گونه اذیت و ناراحتی را احساس نکند.

ایده لباس برای عکاسی کودک

یکی از سوال‌هایی که والدین بسیاری در مورد آن پرس‌و‌جو می‌کنند این است که کودکان، به ویژه کودکان نوپا در هنگام عکاسی خانوادگی چه لباسی بپوشند مناسب است؟ با گزینه‌های فراوانی که وجود دارد ممکن است انتخاب از بین آن همه لباس بسیار دشوار به نظر برسد اما در آتلیه عکاسی کودک در تهران و سایر شهرها عکاسان انتخاب را برای شما آسان می‌کنند که شما بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین انتخاب را داشته باشید. همیشه لباس‌هایی را برای خود و کودک‌تان در نظر بگیرید که در آن لباس احساس راحتی داشته باشید و به آن لباس حس خوشایندی داشته باشید.

مادران عزیز تا مدت‌ها پس از زایمان ممکن است بدن‌شان متفاوت باشد اما به هیچ عنوان نباید نگران این مسئله باشید زیرا شما یک عمل شگفت انگیز را محقق کرده‌اید و یک انسان را به دنیا آورده و سپس او را بزرگ کرده‌اید پس به هیچ عنوان از فرم بدن خود خجالت نکشید و در عوض احساس خوشایندی داشته‌باشید و این موقعیت را جشن بگیرید و تک تک لحظات آن را به ثبت برسانید.

لباس مناسب عکاسی کودک دختر

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای لباس کودک دختر تاپ است، این مدل لباس ظاهری مناسب و طبیعی دارد و کودک در آن بسیار راحت است. همچنین ظرافت دخترانه را به زیبایی هرچه تمام تر به نمایش در می‌آورد.

لباس مناسب عکاسی کودک پسر

استفاده از بیلر برای پسران گزینه‌ی بسیار مناسبی است چرا که لباس به خوبی در جای خود قرار می‌گیرد و ظاهری آراسته را برای فرزند شما به ارمغان می‌آورد.

رومپر و کت و شلوار نیز برای پسران گزینه بسیار مناسبی است و بافت جذابی نیز دارد و همچنین بچه‌ها در این گونه لباس‌ها بیشتر احساس راحتی می‌کنند. مدل‌های دیگر لباس مانند پیراهن دکمه دار و شلوار نیز مناسب هستند و جذابیت ویژه‌ای را به عکس القا می‌کنند.

انتخاب رنگ مناسب لباس کودک

نکته دیگری که هنگام انتخاب لباس برای کوچولوهای خود باید در نظر داشته باشید این است که از لباس‌هایی با رنگ‌های روشن یا پاستیلی استفاده کنید این گونه رنگ‌ها کودکان را بسیار زیبا می‌کنند. اگر طرفدار عکاسی در طبیعیت هستید توصیه می‌کنیم از رنگ های پر رنگ استفاده کنید که بیشتر به چشم بیایند و تضاد زیبایی را ایجاد کنند.

انتخاب پارچه مناسب برای کودک

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب لباس برای کوچولوها، انتخاب بافت و جنس مناسب لباس است. پارچه‌های بافت دار مانند وافل، کرپ و کرک عنصر منحصر‌بفرد و جالبی را به عکس اضافه می‌کنند همچنین به پویایی بیشتر عکس کمک می‌کنند.

الگوهای مناسب لباس برای عکاسی کودک

هنگامی که صحبت از الگوهای لباس برای جلسات عکاسی خانوادگی می‌شود، مهم است که به خاطر داشته باشید سادگی کلید اصلی است. برای اعمال سادگی کافی است یک رنگ ثابت را انتخاب کنید، رنگ‌های ثابت در این زمینه بسیار عالی عمل می‌کنند.

از لباس‌هایی که الگوهای بیش از حد شلوغ دارند خودداری کنید زیرا موجب حواس پرتی و از دست رفتن جذابیت عکس می‌شود. در عوض از الگوهایی استفاده کنید دارای الگو‌های ظریف و رنگ‌های ملایم هستند. به عنوان مثال رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای روشن با راه راه‌های سفید یا کرم می‌توانند به خوبی عمل کنند. اما توجه داشته باشید که راه راه‌ها زیاد نازک و نزدیک به هم نباشند چون موجب خطای دید می‌شوند.

به طور کلی، کلید انتخاب لباس‌های عالی کودکان برای عکاسی خانوادگی، انتخاب لباس‌های راحت است که به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور طبیعی حرکت کنند و از رنگ‌هایی که بیش از حد روشن است اجتناب کنید چرا که موجب حواس‌پرتی می‌شوند.  با رعایت این نکات ساده عکس‌های خانوادگی زیبا و جاودانه‌ای خواهید داشت. در این راهنما تلاش کردیم چندین ایده لباس برای عکاسی بارداری، نوزادی و کودک به شما بدهیم تا بتوانید خاطرتان را آنگونه که می‌خواهید ثبت نمایید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا