ریپورتاژ آگهی

آموزش جذب فالوور از اکسپلور اینستاگرام

bestkid b

جذب فالوور از اکسپلور و ورود به این صفحه یکی از چالش‌های سخت، برای کاربران اینستاگرام است؛ چون می‌تواند تاثیر بسیار و نتایج مثبتی در رسیدن به اهداف کاربران داشته باشد. از این طریق اینستاگرام شما را در معرض دید افراد زیادی مرتبط با حوزه فعالیتی شما قرار می‌دهد و می‌توانید به مخاطبین هدف و ارزشمند وصل شوید.

بنابراین تلاش برای ورود و جذب مخاطب از اکسپلور راهی مهم است و اینستاگرام الگوریتم خاصی برای این صفحه قرار داده است. راه‌های بسیاری برای به دست آوردن مخاطبین و تعامل با آنها برای ارتقاء پیج وجود دارند که قرار است در مورد آنها صحبت کنیم.

پس با ما باشید تا ابتدا از اکسپلور بیشتر بدانید؛ روش‌های افزایش فالوور را به شما معرفی کنیم و راه‌هایی برای جذب ازطریق اکسپلور به شما ارائه دهیم.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

افزایش فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام یک راه ارتباطگیری قوی است که درحال حاضر در دسترس بسیاری کاربران قرار گرفته است. تاثیر اینستاگرام بر کسب‌وکارها و زندگی افراد باعث شده کاربران این پلتفرم، به‌دنبال راه‌هایی برای ارتقاء صفحه خود باشد.

یکی از روش‌ها برای به دست آوردن دنبال‌کننده و جذب فالوور از اکسپلور است که برای برجسته شدن پیج، اثرگذار است. رشد اینستاگرام ازطریق فالوورهای واقعی و نه فیک امکان‌پذیر است. به دست آوردن هرچه بیشتر بازدیدکنندگان واقعی باعث می‌شود اهداف شما محقق شوند و به هدفی که با دنبال کردن این پلتفرم دارید برسید.

از موثرترین راه‌های جذب دنبال‌کنندگان می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • به کارگیری هشتگ‌های مناسب
  • جذب فالوورهای رقبا
  • استفاده از برچسب‌های مکانی برای جذب مخاطبین در نزدیکی شما
  • تنظیم هایلایت استوری برای ساماندهی بیشتر پیج
  • استفاده از محتواهایی که کاربران در توصیف شما فرستاده‌اند
  • کمک گرفتن از این اینفلوئنسرها
  • همکاری با پیج‌های شناخته‌شده
  • پست گذاری در زمان‌های مناسب
  • بررسی، تجزیه و تحلیل پیج در فواصل زمانی مشخص
  • انتشار استوری‌های جذاب
  • کمک گرفتن از پخش زنده‌هایی در مورد موضوع‌های روز
  • یادگیری الگوریتم اینستاگرام برای ورود به اکسپلور

برای رشد پیجتان و جذب فالوور های جدید نیاز به دیده شدن دارید؛ با یک برنامه ریزی منظم و هدفمند میتوانید محتوا های بی نظیری را ایجاد کنید و با خرید ویو اینستاگرام افراد را به دیدن پیج خود در این پلتفرم محبوب سوق دهید.

جذب فالوور از اکسپلور اینستاگرام

اینستاگرام یک اهرم قدرتمند برای تعامل و درآمدزایی به حساب می‌آید و با اینکه در کشور محدودیت هایی در این پلتفرم وجود دارد، هنوز به راحتی در دسترس است. جذب مخاطبین جدید باعث می‌شود شرایط بهتری برای بالا رفتن پیج فراهم آید و شما به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسید. یکی از راه‌های افزایش مخاطبین ازطریق جذب فالوور از اکسپلور اینستاگرام صورت می‌گیرد. اکسپلور همان صفحه ذره‌بین یا صفحه کاوش است که دنیایی از تصاویر و ویدیوها، در آن نمایش داده می‌شوند.

ازطریق اکسپلور بیشتر در معرض بازدیدکنندگان قرار می‌گیرید و می‌توانید خود یا برند خود را بهتر بشناسانید. باتوجه به الگوریتمی که بر صفحه کاوش یا اکسپلور وجود دارد، محتواهایی که به هر شخص نمایش داده می‌شود متفاوت است. برای اینکه بتوانید مخاطبین هدف را جذب کنید باید این الگوریتم را بشناسید تا فالوورهای مرتبط با خود را بهتر پیدا کنید.

الگوریتم اکسپلور در واقع باتوجه به فعالیت‌های شما روی موضوع‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید، به شما محتوا نشان می‌دهد. بنابراین اولین گزینه برای جذب فالوور از اکسپلور این است که فعالیت خود را در حیطه‌ای که می‌خواهید دنبال‌کننده از آن جذب کنید، بیشتر کنید.

میزان لایک و کامنت یک پست معیار مهمی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام است؛ از روش های محبوبی که میتوانید با صرف نظر از هزینه های هنگفت تبلیغاتی به بازخورد مناسبی برای افزایش احتمال ورود پستتان به اکسپلور بکار بگیرید، خرید لایک ارزان است.

به این نکته توجه کنید؛ محتواهایی که مربوط به حیطه فعالیتی شما هستند را بیشتر ببینید و با آنها تعامل بیشتری برقرار کنید. برای این کار حساب‌هایی را دنبال کنید که در حوزه‌ی مرتبط به کار شما هستند. اکانت‌های فیک را حذف کنید و اکانت‌های شناخته‌شده با تعامل بیشتر را دنبال کنید. این مورد نیز کمک می‌کند تا مدت زمانی که در اینستاگرام هستید را بیشتر به موضوعات مشابه با پیج خود اختصاص دهید. همین امر نمایش بیشتر پست‌های مرتبط در اکسپلور را به‌دنبال دارد و از این طریق می‌توانید جذب خوبی از صفحه کاوش اینستاگرام داشته باشید.

روش‌های اثرگذار برای جذب فالوور از اکسپلور اینستاگرام

پیروی کردن از الگوریتم اینستاگرام و پایبند بودن به اصول آن باعث می‌شود زودتر به صفحه کاوش ورود پیدا کنید و بتوانید جذب فالوور از اکسپلور را داشته باشید. همین امر سبب می‌شود شما تعامل بیشتری با مخاطبین خود برقرار کنید و بهتر آنها را بشناسید. می‌توانید جامعه دنبال‌کنندگان پیج خود را افزایش دهید و به آنچه هدف شما از اینستاگرام هست برسید.

آیا میدانستید با خرید سیو اینستاگرام میتوانید اثر گذاری پست خود را در میان کاربران بیشتر کرده و با رشد بازخورد آن شاهد ورود پست به اکسپلور و جذب فالوور های جدید باشید؟

از روش‌های تاثیرگذار برای جذب فالوور ازطریق اکسپلور اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • محتواها با مفاهیم گیرا و زیبایی‌های بصری تولید کنید

باتوجه به هدف خود و مخاطبین که نیاز دارید، می‌توانید محتواهایی که مورد پسند و سلیقه‌ی آنها است، تولید کنید. از ویدیوهای مشابه کمک بگیرید و بفهمید از چه لحن کلامی، چه جلوه‌های بصری و چه مضامینی استفاده شده است. برای جذب فالوور از اکسپلور می‌توانید ایده‌های بسیاری را از ویدیوهای مشابه در صفحه اکسپلور پیدا کنید. باتوجه به آن محتواهای جذاب و با کیفیت بالا تولید کنید و از خلافیت هم غافل نشوید.

  • از روش‌های جذب مخاطبین فعال استفاده کنید

از روش‌هایی مانند تشویق، هدیه، گفتگو، نظرخواهی، مسابقه و بسیاری روش‌های دیگر کمک بگیرید تا مخاطبین فعال را جذب کنید. این امر کمک می‌کند تا اینستاگرام، بازدیدکنندگان دیگر در حوزه کاری شما را بیشتر پیشنهاد دهد. با جذب این مخاطبین از اکسپلور سیر صعودی افزایش فالوور صورت می‌گیرد و گروه زیادی از بازدیدکنندگان در این زمینه را می‌توانید جذب کنید.

  • از برنامه‌ی زمانی غافل نشوید

اینستاگرام به‌شدت به زمان‌هایی که پست‌های جدید می‌گذارید و زمان فعالیت شما اهمیت می‌دهد. باتوجه به این برنامه زمانی، بازدیدکنندگان بیشتری را به شما پیشنهاد می‌دهد که جذب آن دیگر سخت نخواهد بود. می‌توانید از ابزارهای اینستاگرام کمک بگیرید و زمان‌هایی که مخاطبین هدف، آنلاین هستند را انتخاب کنید. با تجزیه و تحلیل و ازطریق این ابزارها به خوبی می‌توانید بازه زمانی که مخاطبین فعال آنلاین هستند را بیابید.

  • به هشتگ‌ها اهمیت دهید

اگر قصد جذب فالوور از اکسپلور را دارید به هشتگ‌های مرتبط اهمیت دهید و از هر هشتگ بی‌ربطی استفاده نکنید. ازطریق هشتگ‌ها است که می‌توانید به جامعه مرتبط با فعالیت خود دسترسی پیدا کنید. هشتگ‌های غیرمرتبط باعث می‌شود اینستاگرام نتواند مخاطبین هدف شما را پیدا کند. در این خصوص می‌توانید از روش تگ کردن هم استفاده کنید و خود را بیشتر به بازدیدکنندگان پیشنهاد دهید.

  • نتایج را بررسی کنید

برای اینکه تاثیرگذاری بیشتری در جذب فالوور داشته باشید باید در فواصل زمانی مشخص، نتایج صفحه خود را بررسی کنید. بفهمید مخاطبین اضافه‌ شده به‌خاطر کدام محتوا به شما پیوستند؛ کدام محتواها بازدید بیشتری داشته است. ازطریق بررسی همین نتایج است که می‌توانید محتواهای مرتبط و مشابه بیشتری تولید کنید. این امر می‌تواند باعث شود تعامل بیشتری بین شما و مخاطبین برقرار شود و رفته رفته افراد جدید اضافه می‌شوند.

  • از عنوان جذاب و کپشن کوتاه کمک بگیرید

متاسفانه در کشور ما مردم توجه زیادی به نوشته‌ها ندارند و از خواندن مطالب فرار می‌کنند؛ اما عنوان و کپشن در جذب فالوور مهم است. این باعث می‌شود که اینستاگرام موضوع و هدف را بهتر شناسایی کند و شما را به جامعه مخاطبین مورد نظر وصل کند. می‌توانید برای این کار از عناوین جذاب و کپشن‌های کوتاه و گیرا استفاده کنید.

  • از رقبا یاد بگیرید

به این نکته طلایی توجه داشته باشید که برای جذب فالوور از اکسپلور همیشه پیج‌ رقبای خود را بررسی کنید. از عوامل موثر در پیشرفت آنها الهام بگیرید؛ البته نباید درگیر کپی یا تقلید شوید. این کار فقط برای تجربه کسب کردن و الهام گرفتن از پیشرفت رقبا است نه چیز دیگری! اگر فکر می‌کنید در محتواهای رقیبان، نکته‌ای منفی به نظر می‌رسد آن را در محتواهای خود استفاده نکنید.

سخن پایانی

روش‌های بسیاری برای جذب فالوور از اکسپلور اینستاگرام وجود دارند که کمک می‌کنند مخاطبین هدفی که فعال هستند را بیابید. صفحه کاوش یا اکسپلور تحت عملکرد الگوریتم اینستاگرام است و برای ورود به آن باید از این قوانین پیروی کنید. تنها ازطریق رعایت این اصول است که می‌توانید مخاطبین مرتبط با حوزه فعالیتی خود را بیابید و با آنها تعامل داشته باشید. علاوه‌بر این موارد بهتر است اطلاعات خود را در این حوزه بالا نگه دارید و از روش‌های کمکی دیگر نیز بهره بگیرید. اکسپلور می‌تواند یک راه میانبر برای جذب مخاطبین به شمار رود که ما نکاتی را در مورد افزایش فالوور از این طریق به شما ارائه کردیم.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا