ریپورتاژ آگهی

آشنایی با کفپوش تاتامی فومی مناسب کودک

bestkid b

برای مراقبت از سلامت کودکان می‌باست فضای فعالیت کودکان را با کفپوش تاتامی بپوشانید؛ چرا که این نوع کفپوش فومی مزیت‌های فوق العاده‌ای دارد. از آنجا که کودکان در سنین پایین همواره در حال جست و خیر و بازی می‌باشند، نگرانی بابت آسیب دیدن دست و پای کودک همیشه همراه والدین است. البته این نگرانی یک راهکار ساده دارد که آن هم پوشاندن کف زمین با کفپوش تاتامی می‌باشد، اما آیا می‌دانید این نوع کفپوش چه ویژگی‌هایی دارد؟ ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا با با این نوع کفپوش به خوبی آشنا شوید.

کفپوش تاتامی چیست و چگونه نصب می‌شود؟

یکی از نرم‌ترین و سبک‌ترین انواع کفپوش، تاتامی فومی می‌باشد که از اتلین وینیل و فوم‌های EVA ساخته شده است. کفپوش تاتامی به صورت پازلی، مربعی و… تولید می‌شود و بسیار سبک و نرم می‌باشند، به همین جهت طرفداران زیادی دارد. نصب این نوع کفپوش‌ها بسیار راحت بوده و بدون حضور نصاب می‌توانید در فضاهای مختلف آن را نصب نمائید. همچنین کفپوش‌های فومی قابل حمل بوده و آز آنجا که وزن سبکی دارد حتی با خودروی شخصی خود نیز می‌توانید آن را حمل کنید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

مزایای خرید کفپوش‌های مدل تاتامی را بدانید!

نرمی و سبکی این کفپوش موجب می‌شود که با نصب آن خیال افراد از چندین جهت راحت باشد و نگران کودکان خود نباشند. برخی از مهم‌ترین مزایای کفپوش تاتامی عبارت است از:

  • از آنجا که این نوع کفپوش نرم می‌باشد، به عنوان ضربه گیر عمل کرده واگر کودک بر روی سطح زمین بیفتد آسیبی نخواهد دید.
  • ضد خط و خش بودن این محصول موجب می‌شود که به راحتی پاره یا خراب نشود.
  • کفپوش‌های تاتامی برای فضاهای مختلفی همچون مدارس، اتاق کودک، مهدکودک و… قابل نصب خواهد بود.
  • رنگ‌های شاد این نوع کفپوش کودکان را به خود جذب کرده و جلوه‌ی زیبایی به فضا می‌دهد.

افزون بر این قیمت مقرون به صرفه و پایین این محصول به نسبت سایر انواع آن نیز باز مزایای خرید کفپوش تاتامی محسوب می‌شود. بنابراین از آنجا که کودکان پوست و اندامی حساس دارند بهتر است پیش از بروز هر اتفاقی کف زمین اتاق کودک یا محل بازی او مثل مهد کودک را به خوبی کفپوش کنید. در این صورت هم خیال والدین بابت سلامتی فرزندان راحت است و هم کودک در حین بازی و فعالیت احساس امنیت و آرامش می‌کند.

کفپوش فومی را از تولید کننده‌ی برتر بخرید!

12

امروزه شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید انواع کفپوش برای باشگاه‌ها، مدارس، فضاهای سرپوشیده و سرباز بازی کودکان فعالیت می‌کنند، اما اگر به دنبال برترین شرکت تولید کننده هستید مت کالا را انتخاب کنید. به طور قطع خرید بدون واسطه و آسان کفپوش تاتامی از مت کالا موجب می‌شود هزینه‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند. از طرفی با وجود کیفیت بالای تولیدات این مجموعه برای مبلغی که پرداخت کرده‌اید هیچ گونه ناراحتی نخواهید داشت.

شرکت تولیدی مت کالا دارای وبسایت اینترنتی است که مشتریان از سراسر ایران می‌توانند با ورود به این صفحه به اندازه متراژ مورد نظر خود کفپوش تاتامی سفارش داده و خریداری کنند. لازم به ذکر است که برای دریافت سوالات احتمالی خود می‌توانید با شماره مندرج در سایت تماس حاص فرمائید و یا از طریق نرم افزار واتس آپ با کارشناسان ارتباط بگیرید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا