ریپورتاژ آگهی

لباس تم تولد کودک کیدیا

bestkid b

یکی از راه های زیبا و خاص تر شدن جشن تولد ، انتخاب یک تم تولد به تناسب سن کودکان و علاقه آن هاست. بچه ها معمولا عاشق چیز های رنگارنگ هستند و اگر برای آن ها جشن تولد برگزار کنید و از تم های تولد استفاده کنید ، به خاطر رنگ بندی ویژه و جذاب تم های تولد ، آن ها را شگفت زده خواهید کرد. سایت کودک کیدیا برای شما مطلبی را تهیه کرده است که میتواند در انتخاب لباس تولد برایتان مناسب باشد .
اما سوال بسیاری از پدرها و مادرها این است که آیا می توان یک لباس مناسب و هماهنگ با تم تولد پیدا کرد؟ بسیاری از تم های تولد را می توانید با لباس ها ست کنید. معمولا تم های تولد کودکان برگرفته از شخصیت های کارتونی و قهرمانی محبوب آن هاست. لباس های شخصیت کارتونی از محبوب ترین لباس تم تولد می باشد .
پیشنهاد : شما می توانید تم تولد یک شخصیت کارتونی به همراه لباس آن شخصیت کارتونی را برایش در نظر بگیرید.

لباس تم تولد دختر کفشدوزکی

یکی از محبوب ترین و مشهور ترین شخصیت های انیمیشنی حال حاضر ، دختر کفشدوزکی است. شخصیت دختر کفشدوزکی یک شخصیت ابرقهرمانی از انیمیشن ” معجزه آسا : دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ” می باشد که وظیفه مبارزه با شرارت را در کنار گربه سیاه و دیگر ابر قهرمان های این سریال انیمیشنی زیبا بر عهده دارد. شما می توانید این ست لباس تم تولد دختر کفشدوزکی را بصورت جداگانه به عنوان هدیه تولد به او هدیه دهید.

دخترانه


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

رنگ ست لباس : قرمز و مشکی

رده سنی : 3 تا 13 سال

ست لباس شامل : لباس سرهمی – جوراب – نقاب – یویو – دستکش

لباس تم تولد گربه سیاه

گربه سیاه شخصیت محبوب دیگر انیمیشن ” معجزه آسا : دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ” است . تم تولد این شخصیت کارتونی معمولا به رنگ های مشکی یا ترکیبی از مشکی و سبز می باشد. گربه سیاه در کنار دختر کفشدوزکی وظیفه مبارزه با دشمنشان ، یعنی ارباب شرارت را بر عهده دارد. شخصیت گربه سیاه برای کودکان دختر و پسر به دلیل پوشش خاص و توانمندی هایش بسیار جذاب است. لباس تم تولد او در میان دختر بچه ها و پسر بچه ها محبوبیت زیادی دارد.

دخترانه و پسرانه

رنگ ست لباس : مشکی

رده سنی : 3 تا 10 سال پسرانه و 3 تا 13 سال دخترانه
ست لباس شامل : لباس سرهمی – جوراب – نقاب – دستکش – گوش – دم – کمربند

لباس تم تولد گروه شب نقاب

اولت ، گکو و کتبوی سه شخصیت محبوب از انیمیشن پی جی مسکز هستند که تم تولد زیبایی دارند. همچنین لباس تم تولد اولت یا کمند ، شخصیت قرمز پوش این انیمیشن است که لباس او برای دختر بچه ها زیباست. گکو شخصیت سبز پوش و کتبوی شخصیت آبی پوش این سریال انیمیشنی است که لباس شخصیت های آن ها برای پسر بچه ها محبوبیت بیشتری دارد.

لباس کمند یا اولت دخترانه و لباس کتبوی و گکو  پسرانه

رنگ ست لباس : قرمز ( اولت ) سبز (گکو) آبی (کتبوی)

رده سنی : 3 تا 8 سال

ست لباس شامل : لباس سرهمی  – جوراب – نقاب – دستکش

لباس تم تولد السا

السا شخصیت محبوب انیمیشن “یخ زده” یا همان ملکه یخی یا ملکه برفی است. دختر بچه ها معمولا عاشق لباس هایی هستند که حالت پرنسسی و درخشان دارند و لباس السا دقیقا چنین ویژگی هایی را نیز دارد . تم تولد این شخصیت انیمیشنی مشهور معمولا به رنگ سفید و آبی است که لباس السا نیز به همین رنگ عرضه می شود. در کنار لباس یک تاج بسیار زیبا نیز وجود دارد که زیبایی ست لباس را دوچندان می کند.

دخترانه

رنگ لباس تم : آبی و سفید

رده سنی : 3 تا 9 سال

ست لباس شامل : لباس – تل – تاج – چوبدستی

لباس تم تولد بتمن

بتمن یک شخصیت ابرقهرمانی از مجموعه کمیک های DC است که از دیرباز در میان کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان از محبوبیت بسیاری بهره مند بوده است. این شخصیت ابرقهرمانی یک شخصیت کارتونی محبوب نیز در میان کودکان است و کودکان بسیاری در دنیا از کتاب های داستان ، کارتون ها و بازی های این شخصیت کارتونی استفاده می کنند. تم تولد این شخصیت کارتونی معمولا به رنگ مشکی یا ترکیبی از مشکی و زرد است.
پسرانه

رنگ ست لباس : مشکی با لوگوی زرد بتمن

رده سنی : 3 تا 9 سال

ست لباس شامل : بلوز – شلوار – ماسک – شنل

لباس تم تولد مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی یا اسپایدر من ، شخصیت ابر قهرمانی محبوبی است که در سال های اخیر از طریق کمیک ها ، بازی های کامپیوتری ، فیلم های سینمایی و کارتون طرفداران زیادی را در رده های سنی مختلف به سمت خود جذب کرده است. تم تولد این شخصیت ابرقهرمانی معمولا در رنگ های قرمز ، مشکی و آبی دیده می شود. ست لباس این شخصیت کارتونی طراحی جذاب و جالب و البته راحت برای کودکان 3 تا 8 سال دارد.

پسرانه

رنگ لباس : قرمز ، مشکی و آبی

رده سنی : 3 تا 8 سال

ست لباس شامل : بلوز – شلوار – ماسک

لباس تم تک شاخ

اسب تک شاخ ، حیوان خیالی و مورد علاقه دختر بچه های رده سنی 3 تا 7 سال است. این موجود خیالی ، همواره در کتاب داستان ها ، فیلم های سینمایی و کارتون ها و انیمیشن های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. تم تولد این شخصیت خیالی به رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شود. لباس با طرح اسب تک شاخ نیز بصورت پرنسسی یا بصورت تیشرت های چاپ شده تولید می شود.

دخترانه

رنگ لباس تم تولد : معمولا به رنگ سفید

رده سنی : 3 تا 7 سال

شامل : لباس پرنسسی و تل یا تیشرت طرح دار

لباس تم بن تن

بن تن ، شخصیت تخیلی و محبوب رده سنی 7 تا 14 سال است. این شخصیت کارتونی با استفاده از ساعت جادویی خود ، به موجودات عجیب و قدرتمندی تبدیل می شود که هر کدام قدرت مخصوص خودشان را دارند . تم تولد بن تن معمولا به رنگ های سبز ، سفید و مشکی عرضه می شود. ست لباس تم تولد این شخصیت کارتونی نیز بصورت بلوز و شلوار می باشد.

پسرانه

رنگ لباس تم تولد : سبز ، سفید ، مشکی

رده سنی : 7 تا 14 سال

شامل : بلوز – شلوار

لباس تم فوتبالی

معمولا پسر بچه ها به فوتبال علاقه مند هستند و تیم های خاصی را دوست دارند. استقلال ، پرسپولیس ، رئال مادرید و … از این نمونه ها هستند که تم تولد آن ها تولید و عرضه می شود.
شما به راحتی می توانید یک ست لباس ورزشی یا یک ست پیراهن و شورت فوتبالی را برای او تهیه کنید.

پسرانه

رنگ لباس تم :

رده سنی : 3 تا 14 سال

رنگ لباس تم تولد : به رنگ های مختلف

شامل : بلوز – شلوار یا پیراهن – شورت ورزشی

 

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا