ریپورتاژ آگهی

فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی

bestkid b

آیا دوست دارید کارتون‌ها و انیمیشن‌های مورد علاقه‌تان را به صورت آنلاین تماشا کنید؟ آیا به دنبال پلتفرمی امن و سرگرم‌کننده برای پخش کارتون‌ها و انیمیشن‌های جذاب هستید تا کودکانتان در اوقات فراغت مورد استفاده قرار دهند؟ در پاسخ باید گفت که شما راه را درست آمده‌اید!

در ادامه این مطلب، به بیان ویژگی‌ها و چگونگی دسترسی به فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی می‌پردازیم و برخی از جذاب‌ترین انیمیشن‌های aparat kids را معرفی می‌کنیم. اگر شما هم از علاقمندان به تماشای انیمیشن و کارتون هستید یا دغدغه دسترسی به محتواهای مفید و آموزنده برای کودکان خود را دارید؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

آپارات کودک

آپارات کودک، فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی است که کارتون‌ها و انیمیشن‌های کلاسیک و جدید، آموزنده و جذاب را جمع‌آوری کرده و در زمان دلخواه در اختیار شما قرار می‌دهد.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

امروزه دیگر مثل گذشته مجبور نیستید که جلوی تلویزیون بنشینید و منتظر پخش شدن کارتون یا انیمیشن مورد علاقه خود باشید. آپارات کودک، این امکان را برای شما فراهم کرده تا در هر ساعتی از شبانه روز و اوقات فراغت خود به تماشای کارتون‌ها و انیمیشن‌های سریالی مورد علاقه خود بنشینید.

ویژگی‌های فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی

به عنوان یک پدر یا مادر، فراهم کردن فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی بسیار اهمیت دارد. از جمله ویژگی‌هایی که یک پلتفرم مناسب برای تماشای کارتون و انیمیشن‌های کودکان و نوجوانان باید داشته باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پلتفرم مناسب برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، باید به عرضه و پخش کارتون‌ها و انیمیشن‌هایی بپردازد که آموزنده باشند و حاوی پیام‌های مثبتی از همدلی، صداقت، شجاعت، احترام و حفظ محیط زیست باشند.
  • کارتون‌ها و انیمیشن‌های مختلف برای گروه‌های سنی متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند. پلتفرم مناسب برای تماشای کارتون و انیمیشن باید گروه سنی هدف هر نوع محتوا را مشخص کرده باشد.
  • پلتفرمی که فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی است، باید خلاصه‌ای از محتوای کارتون یا انیمیشن، همراه با ژانر آن را ارائه کند تا کودکان و نوجوانان یا پدرها و مادرهای آن‌ها امکان انتخاب گزینه مناسب را داشته باشند.
  • برخی از کودکان و نوجوانان به کارتون‌ها و انیمیشن‌های کلاسیک و قدیمی علاقه دارند، برخی دیگر تمایل دارند جدیدترین و به‌روزترین کارتون‌های دنیا را تماشا کنند. بهترین پلتفرم پخش و عرضه محتواهای مخصوص کودکان و نوجوانان، باید کارتون‌ها و انیمیشن‌های متنوع کلاسیک و جدید را عرضه کند و در ارائه محتواهای جدید و مفید عرضه شده در دنیا پیشگام باشد.

 

چگونه فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی پیدا کنیم؟

از سال‌ها پیش، پلتفرم‌های متعددی برای مشاهده کارتون‌ها و انیمیشن‌های مختلف متناسب با سلیقه کودکان و نوجوانان در کشورهای مختلف دنیا ایجاد شده‌اند. اما در کشور ما متأسفانه به این نیاز مهم کم‌تر توجه شده است و وب‌سایت‌های محدودی برای عرضه و پخش آنلاین کارتون‌ها و انیمیشن‌های روز دنیا با دوبله فارسی وجود دارند.

ضرورت دارد که پدرها و مادرها ویژگی‌های پلتفرمی مناسب که می‌تواند فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی ایجاد کند را در میان وب‌سایت‌های عرضه کننده محتواهای مخصوص کودکان و نوجوانان جست‌وجو کنند و بر اساس آن، بهترین پلتفرم را انتخاب کنند.

آپارات کودک، پلتفرمی جذاب و پرطرفدار است که انیمیشن‌ها و کارتون‌های مفید و آموزنده را در ژانرهای مختلف جمع‌آوری و دسته‌بندی کرده و با پیشنهاد گروه سنی مخصوص به هر محتوا و ارائه خلاصه‌ای از آن عرضه می‌کند.

این پلتفرم، فهرست متنوعی از محتواهای کلاسیک و به‌روز دنیا را به مخاطبان عرضه می‌کند. شایان ذکر است که انیمیشن‌ها و کارتون‌های عرضه شده در aparat kids به زبان فارسی دوبله شده‌اند. کافی است سری به وب‌سایت aparat kids بزنید تا از دیدن محیط جذاب و تنوع محتواهای موجود در آن شگفت‌زده شوید.

جذاب‌ترین انیمیشن‌ها در فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی

انیمیشن ازمه و روی (Esme & Roy)

انیمیشن ازمه و روی درباره دختر جوانی به نام ازمه و بهترین دوستش روی است که در شهری شلوغ و پر از هیولا زندگی می‌کنند. آن‌ها به خوبی مراقب انواع موجودات ساکن در شهر هستند. در هر بخش از داستان، ازمه و روی باید چالش‌هایی را که در مراقبت از موجودات با آن‌ها مواجه می‌شوند، حل کنند.

هدف آموزشی این انیمیشن، آن است که کودکان راه‌حل‌هایی ساده و خلاقانه و به دور از ناامیدی و بی‌حوصلگی برای غلبه بر مشکلات پیدا کنند. ازمه، قهرمان داستان و الگویی قدرتمند، شجاع و مهربان برای دختران است.

انیمیشن پرطرفدار ازمه و روی را که تا کنون در دو فصل تولید و عرضه شده است؛ می‌توانید در aparat kids به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

 سریال پسر دختر سگ گربه موش پنیر

انیمیشن سریال پسر دختر سگ گربه موش پنیر، همان‌طور که از نام آن مشخص است، داستان زندگی خانواده‌ای شامل یک دختر، یک پسر، یک گربه، یک موش و یک تکه پنیر است که اختلاف سلیقه زیادی با هم دارند؛ با وجود این، یکدیگر را بسیار دوست دارند و برای رفع مشکلات به هم کمک می‌کنند.

شخصیت پسر داستان کمی مضطرب است اما بالغ‌ترین فرد خانواده است. شخصیت دختر، کمی سرکش اما مقتدر است. سگ داستان، فعال و ورزشکار اما بسیار مطیع است و قدرت نه گفتن ندارد. گربه که به ندرت صحبت می‌کند؛ عجیب‌ترین شخصیت داستان است و توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارد. موش داستان نیز، بسیار منطقی و باهوش است. تکه پنیر هم که هیبتی شبیه انسان دارد، از برگزاری مهمانی‌ها و نوشتن رمان‌های فانتزی لذت می‌برد.

تماشای آنلاین زندگی این خانواده عجیب و غریب در آپارات کیدز که فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی است، می‌تواند اوقات لذت‌بخشی را برای شما رقم بزند. همچنین مشاهده نحوه تعامل شخصیت‌های داستان در برخورد با مشکلات و اختلاف نظرها برای کودکان و نوجوانان بسیار آموزنده است.

خوب است بدانید که این انیمیشن در سال 2021 نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن کودکان، جایزه بهترین موسیقی متن انیمیشن کودکان و جایزه بهترین نویسنده فیلم‌های کودکان شده است.

نتیجه‌گیری

با توجه به تأثیرگذاری انیمیشن‌ها و کارتون‌ها بر الگوی رفتاری و فکری کودکان و نوجوانان، انتخاب فضایی امن و شاد برای تماشای کارتون فرزندان ایرانی بسیار حائز اهمیت است. بنابراین توصیه می‌شود که پدرها و مادرها توجه ویژه‌ای به انتخاب پلتفرم مناسب جهت عرضه محتواهای مخصوص کودکان و نوجوانان داشته باشند و با آگاهی و مطالعه در این زمینه، بتوانند انیمیشن‌ها و کارتون‌هایی شاد، آموزنده و سرگرم‌کننده برای فرزندان خود تهیه نمایند.

 

 

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا