ریپورتاژ آگهی

زیبایی و ابروهای جدید؛ هنر کاشت ابرو و بلفاروپلاستی

bestkid b

ابروها از جمله ارگان هایی هستند که بر زیبایی صورت اثر می گذارند و باعث می شوند زیباتر به نظر برسید. در گذشته روش های متعددی برای زیبایی ابروها به کار برده می شد که یکی از آنها تاتو بود. اما تاتو ظاهری غیرطبیعی داشت و همین امر باعث شد بسیاری از افراد از این کار دلزده شوند. نگران نباشید! امروزه روشی به نام کاشت ابرو مورد توجه قرار گرفته است که به شما کمک می کند زیباتر باشد و این زیبایی طبیعی خواهد بود. در کنار آن، عمل بلفاروپلاستی می تواند پوست اضافه پلک ها را جمع کند و در نتیجه صورت زیباتر به نظر می رسد. کلینیک گونه تمامی این خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهد کرد.

تفاوت کاشت ابرو با بلفاروپلاستی و کدام یک را انتخاب کنیم؟

گاهی عوامل مختلف باعث می شوند که فرد ابروهای خود را از دست بدهد و در نتیجه جای ابرو بر روی چهره خالی می ماند و چهره حالتی بی روح پیدا می کند. بیماری های مختلفی منجر به ریزش موی ابرو می شوند که از میان آنها می توان به ابتلا به بیماری‌ها و اختلالاتی نظیر تیروئید، سرطان، بیماری‌های سیستم ایمنی اشاره کرد. به همین دلیل، امروزه پزشکان زیبایی تلاش کرده اند با استفاده از روش های مختلف موهای ابرو را بازیابی کنند و کاشت ابرو پیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در کاشت ابرو، مو از قسمت های دیگر سر از جمله کناره های گوشی و پشت سر برداشت می شود و سپس به جایگاه ابرو پیوند زده می شود. این کار نیاز به تمرکز زیادی دارد و می تواند چهره را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.

اکنون دیگر می دانید کاشت ابرو چیست! برخی از افراد کاشت ابرو را با عمل بلفاروپلاستی اشتباه می گیرند. بهتر است بدانید عمل بلفاروپلاستی به روش برداشت پوست اضافه در پلک پایین و بالا که در اثر افزایش سن به وجود می آید گفته می شود. با این عمل می توانید پلک ها را رو به بالا بکشید و در نتیجه چشم و ابرو حالتی بسیار زیبا و اغوا کننده پیدا می کنند. افرادی که موهای ابروی خود را از دست داده اند و پلکشان نیز افتاده است می توانند با کاشت ابرو و بلفاروپلاستی دوباره زیبایی خود را بدست بیاورند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

 نکاتی که باید در نظر داشته باشید پیش از اقدام به کاشت ابرو و بلفاروپلاستی

برای اینکه بتوانید عمل کاشت ابرو و بلفاروپلاستی را به خوبی پیش ببرید باید به برخی از نکات توجه داشته باشید. این نکات به شرح زیر هستند:

  • ممکن است زمانی که کاشت به اتمام رسید به مدت یک هفته پوست اضافه بر روی ابرو خود احساس کنید. در این صورت باید محل را به آرامی ماساژ دهید.
  • تا مدت زمانی که پزشک مشخص کرده است از آنتی بیوتیک استفاده کنید تا دچار عفونت و مشکلات پس از آن نشوید.
  • تا زمانی که زخم های کاشت به طور کامل بهبود پیدا نکرده اند هیچ نوع تزریقی مانند تزریق بوتاکس نباید انجام دهید.
  • به مدت 24 ساعت پس از عمل صورت خود را نشویید و اجازه ندهید محل زخم با آب تماس پیدا کند.
  • بعد از جراحی پلک ممکن است کمی در خوابیدن احساس مشکل داشته باشید و فکر کنید نمی توانید پلک های خود را ببندید. این احساس طبیعی است و پس از یک هفته بهبود پیدا می کند.
  • بعد از عمل خودسرانه از داروهای مسکن استفاده نکنید و در مورد مسکن هایی که مجاز به مصرف هستید با پزشک مشورت نمایید.
  • بهتر است یک هفته در خانه استراحت کنید و کارهای سنگین انجام ندهید.

 فرایند بهبود و بازیابی پس از انجام کاشت ابرو و بلفاروپلاستی

یکی از سوالاتی که پس از انجام عمل زیبایی پرسیده می شود در این باره است که چقدر طول می کشد تا پس از عمل دوباره به حالت عادی بازگردم. بهتر است بدانید اگر عمل کاشت انجام دهید، به یک هفته زمان نیاز دارید تا زخم ها بهبود پیدا کنند و دوباره بدن به حالت اولیه بازگردد. همچنین، در عمل جراحی پلک نیز به یک هفته زمان نیاز است. اما داده های تجربی و بالینی نشان می دهند که شما به طور کالی به یک تا سه ماه زمان نیاز دارید تا بتوانید چهره واقعی خود را ببینید و تمامی ورم ها از بین بروند.

برای کاشت ابرو به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد کاشت ابرو و بلفاروپلاستی انجام دهید. همانطور که متوجه شدید کسانی که مو ابرو خود را از دست داده اند و یا می خواهند موی ابروهایشان پر و زیبا باشد می توانند این کار را انجام دهند. در این جراحی مو از قسمت های دیگر بدن برداشته می شود و به ابرو پیوند زده می شود. برای اینکه این کار انجام شود، باید از متخصصان حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید. ما در کلینیک گونه بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم و به شما کمک می کنیم زیبایی را تجربه نمایید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا