آموزش نقاشی به کودکان

آموزش تصویری و گام به گام نقاشی میمون برای کودکان +فیلم

bestkid b

کودکان نوپا علاقه زیادی برای بدست گرفتن خودکار یا مداد و کشیدن خطوط روی برگه کاغذ، در و دیوار یا هر جایی دیگری دارند. برای اینکه از همان ابتدا مهارت نقاشی کشیدن را در آنها تقویت نمایید می توانید دفتری جذاب با جلدی زیبا که آنها را مجذوب خود کند برای آنها تهیه کنید تا آنها کمتر به سمت رسم خطوط روی در و دیوار بروند. در ادامه این مطلب نحوه نقاشی کشیدن میمون را به کوچولوهای نازنین شما می آموزیم.

مقدمه:

کودکان نقاشی کشیدن حیوانات و پرندگان را بیشتر می پسندند. شاید این به دلیل شیطنت و تحرک زیاد این جانداران می باشد که با بازیگوشی های آنان همخوانی دارد و همین باعث لذت بردن آنها از طراحی اینگونه جانداران است. در مطلب قبلی آموزش تصویری و گام به گام نقاشی خانه برای کودکان +فیلم را به شما ارائه دادیم تا شما نیز به کودک دلبندتان آموزش دهید. امیدواریم که بپسندید.

تصویر۲ویدئوی آموزش نقاشی میمون برای کودکان:

می توانید با آموزش تصویری و گام به گام نقاشی خانه برای کودکان +فیلم رسم خانه ای متفاوت را به کودک خود یاد دهید

میمون حیوان بامزه ای است که اکثر بچه ها عاشق آنها هستند و از بازیگوشی ها و رفتارهای میمونها نیز لذت می برند. در این بخش از آموزش های کاربردی نقاشی، آموزش گام به گام کشیدن میمون را می توانید مشاهده کنید و با الگوبرداری از این آموزش این نقاشی زیبا را به کودکان خود نیز یاد دهید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

برای طراحی یک میمون مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

 مرحله اول: nagashi1 مرحله دوم:nagashi2 مرحله سوم:nagashi3 مرحله چهارم: 

nagashi4

مرحله پنجم:nagashi5

این هم نقاشی تکمیل شده میمونه که فقط کار رنگ کردن اون مونده. برای رنگ کردن بدن میمون می تونید از رنگ قهوه ای یا مشکی استفاده کنید و پوزه وشکم اونا یه رنگ روشن تر بزنید.

مرحله آخر: رنگ زدنnagashi6

به همین راحتی! نقاشی میمون به پایان رسید. امیدوارم که خوشتون اومده باشه…

مطلب کاربردی که ما پیشنهاد می کنیم: آموزش تصویری و گام به گام برنامه paint (نقاشی) کامپیوتر به کودکان +فیلم

این هم نمونه های دیگه از نقاشی زیبای میمون:

نقاشی-میمون۲ نقاشی-میمون۳

نقاشی-میمون۱

چرا نقاشی حیوانات؟ 4 نکته جالب

بسیاری از کودکان علاقه‌مند به حیوانات هستند. این حب ممکن است ناشی از روابط عاطفی با حیوانات خانگی یا علاقه به حیوانات در طبیعت باشد. نقاشی حیوانات به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا احساسات و ارتباطات خود را با حیوانات به تصویر بکشند البته علت علاقه‌ی کودکان به نقاشی کردن حیوانات می‌تواند از جنبه‌های مختلفی ناشی شود. در زیر، تعدادی از این علل ذکر شده‌اند:

  1. خلاقیت و تخیل: کودکان دارای تخیل و خلاقیت فراوانی هستند. نقاشی حیوانات می‌تواند یک وسیله‌ی عالی برای بیان این خصوصیات باشد. آنها ممکن است به تخیل درباره‌ی حیوانات پرداخته و آن را در دنیای خیالی خود به تصویر کشیده و رنگ آمیزی کنند.
  2. آشنایی با طبیعت: نقاشی حیوانات می‌تواند کودکان را با طبیعت و جهان حیوانات آشنا کند. این فعالیت می‌تواند فرصتی باشد تا آنها از تنوع حیوانات در دنیای واقعی یاد بگیرند و به بررسی و شناخت بیشتر از محیط زیست طبیعی خود بپردازند.
  3. آموزش و یادگیری: نقاشی حیوانات می‌تواند به کودکان اجازه دهد تا مفاهیمی مانند اندازه، شکل، رنگ، و ویژگی‌های حیوانات را یاد بگیرند. این فعالیت ممکن است بهبود توجه به جزئیات و توسعه مهارات دست و چشمی آن‌ها را تقویت کند.
  4. تجربه خودی و احساس موفقیت: نقاشی حیوانات می‌تواند به کودکان احساس موفقیت و ارتباط با اثر هنری خود را تجربه کنند. این تجربه می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در آنها شود.

به طور کلی، علاقه‌مندی کودکان به نقاشی حیوانات به ترکیبی از عشق به حیوانات، خلاقیت، آشنایی با طبیعت، آموزش و تجربه شخصی آنها در دنیای هنر و خلاقیت باز می‌گردد.

نقاشی هایی که ما برای آموزش به کودکان در سایت بهترین کودک قرار می دهیم به گونه ای انتخاب شده اند که بسیار ساده و آسان رسم می شوند و کودکان بخوبی می توانند از عهده رسم آنها برآیند. شما نیز می توانید با ثبت دیدگاه های ارزنده خود در بخش نظرات ما را در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا