آموزش زبان انگلیسی به کودکان به زبان ساده

دانلود ۸ کارتون برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر ۸ سال

bestkid b

بسیاری از ما تا زمان ورود به دبیرستان و دانشگاه یادگیری زبان دوم را شروع نمی کنیم، اما پژوهش های صورت گرفته نشان می دهند مقاطع ذکر شده زمان مناسبی برای شروع یادگیری زبان نیستند. در واقع تحقیقات جدید بیانگر این مسأله اند که بهترین زمان برای شروع یادگیری زبان، از سنین بسیار پایین است حالا یا با کمک بهترین آموزشگاه آیلتس یا به کمک والدین در منزل.

پیش تر تصور می شد آموزش زبان دوم در این سنین، سبب بروز اختلالات و مشکلات زبان شناسی در کودک خواهند شد اما پژوهشگران معتقدند بهتر است در مراحل آغازین تولد کودک آموزش زبان دوم شروع شود.برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید نکاتی را رعایت کنیم این مطلب را حتما بخوانید .


مقدمه:

در این قسمت ما چند نمونه از بهترین فیلم های آموزش زبان انگلیسی را برای کودکان شما قرار داده ایم که می توانید با استفاده از آنها به کودک خود به بهترین نحوه ممکن انگلیسی را آموزش دهید که شامل موارد زیر هستند :


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

  • آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر
  • آموزش مکالمه های زبان انگلیسی همراه با جملات زوم
  • آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی به کودکان
  • آموزش میوه ها به زبان انگلیسی برای کودکان
  • آموزش فصل ها به زبان انگلیسی برای کودکان
  • آموزش زبان انگلیسی برای کودکان بالای دو سال برای کودکان
  • آموزش زبان انگلیسی به کودکان به همراه شعر خواندن و آواز خواندن
  • آموزش ۱تا ۱۰ زبان انگلیسی برای  کودکان

نمونه فیلم از آموزش زبان انگلیسی به کودکان:

و تصاویری از سایر فیلم ها:

 

 

  لینک دانلود کلیپ ها

۶ کارتون جدیدتر

 

 

 

بلد باشید: بهترین سن فرستادن کودک به کلاس درس و یادگیری زبان

 

 

 

حتما بلد باشید: 9 بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان+ معرفی 5 بازی موثر

چرا تماشای کارتون انگلیسی؟ 7 تاثیر جالب بر کودک

کارتون، آموزش زبان انگلیسی به فرزندانتان را راحت می کند. کارتون ها یک منبع تقریبا رایگان برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان هستند. کمک به کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. اغلب اوقات، کودکان علاقه خود را به برگه ها، کتاب های درسی و حتی معلمان از دست می دهند ،بسیاری از والدین درگیر نگه داشتن فرزندان خود در فعالیت های یادگیری هستند.

دیدن کارتون‌های انگلیسی برای کودکان می‌تواند بسیاری از فواید را برای آن‌ها داشته باشد. در زیر به برخی از این فواید اشاره شده است:

  1. آموزش زبان انگلیسی: دیدن کارتون‌های انگلیسی به کودکان کمک می‌کند تا با واژگان و ساختارهای زبان انگلیسی آشنا شوند. این فرایند به طریقی که بازیگوشی و سرگرم‌کننده است، زبان را به دور از فشارهای تدریس معمولی به کودکان یاد می‌دهد.
  2. تقویت مهارت‌های شنیداری: این نوع فعالیت‌ها باعث تقویت مهارت‌های شنیداری کودکان می‌شود. آن‌ها از طریق گوش دادن به دیالوگ‌ها و صداهای مختلف، لحن‌ها و انواع ادبیات زبان انگلیسی آشنا می‌شوند.
  3. توسعه دایره واژگان: کارتون‌ها از واژگان غنی و گاهاً اصطلاحات روز استفاده می‌کنند. این باعث افزایش دایره واژگان کودکان می‌شود و آن‌ها را با اصطلاحات و عبارات متداول زبان انگلیسی آشنا می‌کند.
  4. آشنایی با فرهنگ انگلیسی: کودکان از طریق کارتون‌ها می‌توانند با فرهنگ و روش زندگی انگلیسی‌زبانان آشنا شوند. این موضوع باعث افزایش فهم آن‌ها نسبت به جوانب مختلف فرهنگی می‌شود.
  5. تقویت تمرکز و توجه: دیدن کارتون‌ها و دنبال کردن داستان‌های آن‌ها ممکن است باعث تقویت توجه و تمرکز کودکان شود. این تجربه یادگیری را به یک فرآیند سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل می‌کند.
  6. توسعه مهارت‌های اجتماعی: برخی از کارتون‌ها دارای داستان‌ها و شخصیت‌هایی هستند که مفاهیم اجتماعی مثل دوستی، همدلی، و حل مسائل را به کودکان آموزش می‌دهند.
  7. انگیزه برای یادگیری: طبیعت سرگرم‌کننده و جذاب کارتون‌ها می‌تواند کودکان را به سمت یادگیری زبان انگلیسی مشتاق کند و انگیزه آن‌ها را برای فعالیت‌های آموزشی افزایش دهد.

حتی با این همه فواید، توجه به میزان زمانی که کودکان صرف تماشای تلویزیون یا کارتون می‌کنند و انتخاب محتوای مناسب بسیار مهم است.

اگر در ارتباط با آموزش زبان انگلیسی به کودکان نظری دارید یا نکته ای در ذهن دارید در بخش نظرات با ما و سایر هموطنان در میان بگذارید. خوشحال خواهیم شد.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا