نرم افزارهای آموزش کودکان

۳ تا از بهترین برنامه های قرآن برای کودکان در گوشی های اندروید

bestkid b

در مطلب قبلی با معرفی ۶ برنامه کودک زیبای حیوانات برای دختران و پسران زیر ۹ سال در خدمت شما بودیم. در این پست می خواهیم ۳ تا از بهترین برنامه های قرآن برای کودکان در گوشی های اندروید را به شما معرفی نماییم.

مقدمه:

والدین زیادی هستند که تمایل به آموزش قرآن به کودکان خود هستند و از شیوه های مختلفی برای این آموزش ها کمک می گیرند مثلاً کودک خود را به کلاسهای آموزش قرآن یا دایره القرآن ها می فرستند یا خودشان در خانه به آنها آموزش می دهند. بعضی از والدین هم از آموزش هایی که در شبکه های قرآنی پخش می شود استفاده می کنند. البته تلاش مربیان در مهدکودکها که در این خصوص انجام می گیرد را نباید نادیده گرفت. اما ما در این مطلب می خواهیم چند برنامه نرم افزاری به شما معرفی کنیم که با دانلود و نصب آنها روی گوشی های اندرویدی خود می توانید آموزه های قرآنی را به بهترین شکل ممکن به کودکان خود یاد دهید.

سوره کوثر- حفظ قرآن کودک شبکه پویا:

پست مشابه : دانلود رایگان ۴ برنامه بازی پازل جورچین کودکان برای موبایل و کامپیوتر


۱- نرم افزار آموزش قرآن به کودکان:

آموزش جزو سی ام قرآن

این برنامه که ۲۹٫۴ مگابایت حجم دارد سوره های جزء سی ام قرآن و سوره حمد را به کودکان آموزش می دهد. از بهترین امکانات این برنامه می توان، ترتیل کامل آیه به آیه جزء سی ام قرآن و سوره حمد با صدای قاری نوجوان یوسف کالو بهمراه نمایش متن آیه مورد نظر هنگام تلاوت را نام برد. شما می توانید از طریق لینک زیر این برنامه را دانلود و نصب نمایید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

≡  لینک دانلود نرم افزار آموزش قرآن به کودکان

در قسمت زیر تصاویری از محیط کار این برنامه مشاهده می کنید.

برنامه آموزش قرآن۲ برنامه آموزش قرآن۱ برنامه آموزش قرآن

 ۲- نرم افزار فوق العاده اندرویدی کودکانه مهد قرآن + قرآن صوتی

mahde-quraan1

با نرم افزار بی نظیر مهدقرآن می توانید جز ۳۰ قرآن کریم را به همراه صوت جهت قرائت با قابلیت انتخاب قاری در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید. از آنجایی که مهد قرآن برای کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده است، رابط کاربری بگونه ای طراحی شده است که کودکان به راحتی و سادگی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین حجم این نرم افزار پرطرفدار ۵ مگابایت می باشد. دانلود این برنامه محبوب از طریق لینک زیر امکان پذیر است.

  لینک دانلود برنامه  مهد قرآن اندروید + قرآن صوتی

این هم عکسهای گرفته شده از محیط کار نرم افزار  کودکانه مهد قرآن:

مهد قرآن۲ مهد قرآن۱ مهد قرآن

مطالعه این پست را از دست ندهید : بهترین برنامه کودک ها برای دختران و پسران زیر ۸ سال کدامند؟

۳- نرم افزار قرآن برای کودکان:

این برنامه دارای ۴٫۳ مگابایت حجم می باشد که براحتی قابل نصب بر روی گوشی های اندرویدی است. همچنین این برنامه گرافیک جذابی دارد و شامل سی سوره کوچک قرآن کریم در محیطی جذاب و کودکانه برای نوگل قرآنی شما با صدای دلنشین قاری نوجوان «احمد سعود» می باشد. لینک دانلود زیر برای دانلود رایگان این برنامه می باشد.

 لینک دانلود نرم افزار قرآن برای کودکان

شما هم اگر برنامه قرآنی دیگری مدنظر دارید که در این لیست نیست در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا