دانلود کارتون و انیمیشن کودکان

10 تا از بهترین کارتون های قدیمی برای کودکان (دانلود رایگان)

bestkid b

در ادامه بخش دانلود برنامه کودک ها و کارتون ها، در این مطلب بیش از ۱۰ تا از محبوب ترین و بهترین کارتون های جدید و قدیمی در دنیا را به شما معرفی می کنیم و سپس لینک دانلود آنها ارائه می شود. البته پیشنهاد می کنیم بهترین سریال های ترکی را نیز دانلود نمایید. این کارتون ها به انتخاب مجله معتبر تیویگاید تدوین شده اند.

۱- کارتون سیمپسون ها

Simpsons

این کارتون از سال ۱۹۸۹ شروع شد و تا همین امروز هم ادامه دارد! این کارتون چیزی حدود ۶۰۰ قسمت تا به امروز داشته است و هنوز هم ساخت آن ادامه دارد. در ایران به دلایل مختلف خیلی برای ما مرسوم نشده است.

   دانلود یا تماشای این کارتون


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

۲- کارتون Looney Tunes

LooneyTunes

کارتون لونی تونز را حتما به خاطر دارید. بیشتر شاید ما دهه شصتی ها! ولی تولید این کارتون تا به امروز هم ادامه دارد و هنوز هم بسیار جذاب است. نقش خرگوش و اردک در همه آن از همه بارزتر است.

   دانلود یا تماشای این کارتون

۳- کارتون بتمن

کارتون بتمن

این کارتون بصورت سریال ساخته شده و طرفداران زیادی بخصوص در میان نسل جدید دارد. این کارتون نسخه سینمایی هم دارد ولی دوبله فارسی نسخه سریال آن بسیار جالب است.

   دانلود یا تماشای این کارتون

حتما بخوانید: دانلود رایگان ۱۰ برنامه کودک خاطره انگیز قدیمی و زیبا برای کودکان و بزرگسالان

۴- کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی

SpongeBob-SquarePants

هر کسی عاشق این کارتون می شود! باب اسفنجی بزرگ و کوچک یا قدیم و جدید ندارد و همه از دیدن آن لذت می برد. شخصیت های جالب این کارتون موجب جذاب تر شدن آن شده اند.

   دانلود یا تماشای این کارتون

۵- کارتون کوزت

کارتون ژان وال ژان

کارتون زیبای بینوایان که اقتباسی از اثر شاهکار ویکتور هوگوی فرانسوی است را باید یکی از سلسه کارتون های جذاب و خاطره انگیز بچه های دهه شصتی دانست که همراهی و همگامی با شخصیت های برجسته ان نظیر کوزت و ژان وال ژان، حس زیبایی را به فکر کودکان ایرانی از این داستان فرانسوی مبادرت می نمود.

   دانلود یا تماشای این کارتون

۶- کارتون الیور تویست

الیور توییست

الیورتویست که کتابش همواره با استقبال گسترده کودکان و نوجوانان ایرانی مواجه شده بود، پخش کارتون آن در شبکه های تلویزیونی ایران، با علاقمندی مخاطبان تلویزیونی همراه بود.

   دانلود یا تماشای این کارتون

۷- کارتون Rick and Morty (جدید)

کارتون-ریکی-مورتی

در بین کارتون های جدید یا مدرن، این کارتون یکی از زیباترین کارتون هاست. شروع ساخت آن از ۲۰۰۳ شروع شده و تا به امروز بیش از ۳ فصل از آن بیرون آمده است.

   دانلود یا تماشای این کارتون

۸- کارتون دکتر ارنست

کارتون قدیمی

خانواده دکتر ارنست از جمله کارتون های مشهور و خاطر انگیز بچه های دیروز در کشورهای مختلف جهان است. این کارتون که با داستان زیبا و دوبله خاطره انگیز و حوادث جالب، داستان خاطره انگیزی از زندگی یک خانواده در جزیره ای دور دست را روایت میکند، محصولی دیگر از فناوری کارتون سازی ژاپنی ها در اواخر قرن بیستم بود.

   دانلود یا تماشای این کارتون

۹- کارتون Adventure Time (جدید)

AdventureTime

اگر این کارتون سریالی را ندیده اید عمرتان بر فناست! این کارتون فوق العاده که اولین بار در سال ۲۰۱۰ ساخته شد دارای ۸ فصل است و هنوز هم کار ساخت آن ادامه دارد.

   دانلود یا تماشای این کارتون

۱۰- کارتون ای کیو سان

ای کیو سان

ای کی یو سان، مرد کوچک را باید یکی از کارتون های نوستالژیک مخصوص بچه های دهه شصت نامید. این کارتون که بر خلاف دیگر کارتون های ساخته کمپانی های ژاپنی، شخصیت غربی ندارد، می کوشد تا به بچه ها طریقه فکر منطقی را یاد دهد.

   دانلود یا تماشای این کارتون

 

۱۱- پرفروش ترین کارتون های سینمایی

برای اینکه این نوشته بیش از حد طولانی نشود لیست پرفروش ترین کارتون های تاریخ را بصورت پی دی اف می توانید دانلود کنید:

   لیست بهترین کارتون های روز دنیا

حتما بخوانید: دانلود رایگان ۱۰ انیمیشن زیبای آموزشی برای کودکان (دختر و پسر)

این کارتون ها محبوب ترین و معروف ترین کارتون های دنیا چه قدیمی و جدید هستند، شما هم اگر کارتونی مدنظر دارید که در این لیست نیست در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام کارتون عصر حجر یکی از سریالهای کارتونی است که من موقع سنی نداشتم میدیدم و الان که برای بچه هایم می گذارم با وجود اینکه امروزی هستند و هر کارتونی را نمی بینند خوششان آمده و با وجود دوبله کم دنبال می کنند که بیشتر بییند و انطور شنیدم بعد از سریال سیمپسون ها دومین سریال است که مورد توجه بوده و تعجت می کنم چطور شما دقت نکردید البته چون قدیمی است توجهی نکردید این کارتون ۱۰سال قبل از تولد بنده تولید شده الان اگر کسی بتواند دوبله کند بی نظیر است و ارزش دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا