نرم افزارهای آموزش کودکان

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار کودک نابغه برای گوشی، تبلت و لپ تاپ

bestkid b

در ادامه آموزشها و معرفی بهترین برنامه کودکها و نرم افزارهای آموزشی کودکان در این پست، جدیدترین نسخه نرم افزار کودک نابغه برای گوشی، تبلت و لپ تاپ را تهیه نموده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

مقدمه:

به طور کلی اپلیکیشن ها و نرم افزارهای آموزشی مختلفی در فضای مجازی و بازار وجود دارند که هر کدام از بچه ها به برخی از آنها علاقه ویژه ای دارند و دوست دارند ساعات زیادی را به انجام این بازی ها بپردازند. اما چنانچه شما به عنوان والدین بچه ها می خواهید برای سرگرم شدن و یا ساکت کردن بچه ها آنها را با بازی های کاپیوتری و اندرویدی آشنا کنید! در انتخاب نوع و محتوای آموزشی آنها دقت نمایید چون این بازیها تأثیر فراوانی بر ذهن بچه ها می گذارند. در ادامه با یکی از بهترین برنامه های رایانه ای یعنی برنامه بی نظیر و جذاب و پرطرفدار کودک نابغه آشنا می شوید که در صورت تمایل می توانید آنرا دانلود و نصب نمایید.

علاقمندان بخوانند : دانلود ۵ نرم افزار آموزشی برتر کودکانه اندروید (برای کودکان زیر ۷ سال)

آیا با برنامه کودک نابغه آشنا هستید؟ کودکتان تا کنون چه تجربه ای از این بازی بدست آورده است ؟ برنامه کودک نابغه، یک بازی و سرگرمی آموزشی برای کودکان پیش دبستانی ( ۳ تا ۶ ساله ) و اول ابتدایی است. در این بازی کودکان با استفاده از روش گشتالت ( رسیدن از کل به جزء ) به صورت ضمنی خواندن کلمات را فرا میگیرند. بدین معنی که کودک با به خاطر سپردن شکل کلمه و بازشناسی آن در حین بازی بدون درنظر گرفتن اجزای کلمه توانایی خواندن آن را پیدا می کند، بعلاوه این برنامه موجب تقویت حافظه بخصوص حافظه ی دیداری و شنیداری و ایجاد دقت و تمرکز در کودکان می شود. لازم به ذکر است در این بازی هدف تنها بازشناسی شکل کلمه است و به هیچ عنوان یادگیری حروف فارسی مد نظر نیست. چنانچه شما هم به این بازی جذاب علاقمندید، از طریق لینک های زیر می توانید این برنامه را برای سیستم عاملهای مختلف دانلود و نصب نمایید.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

≡  دانلود نرم افزار کودک نابغه برای تبلت گوشی های اندرویدی

  دانلود نرم افزار کودک نابغه برای گوشی های ios ( آیفون و آیپاد)

   دانلود نرم افزار کودک نابغه برای لپ تاپ و کامپیوتر

این نرم افزار  ۲۷٫۷ مگابایت حجم دارد که قابل نصب بر روی گوشی های اندرویدی و تبلت های دارای اندروید ۳٫۰٫۳ و بالاتر می باشد. در ادامه تصاویری از محیط کار این برنامه را مشاهده می کنید.

نرم افزار کودک نابغه2   نرم افزار کودک نابغه3

برنامه-کودک-نابغه۱

نرم افزار کودک نابغه1

همچنین پیشنهاد ما این است که با ۳ تا از بهترین برنامه های قرآن برای کودکان در گوشی های اندروید هم آشنا شوید. امیدواریم با دانلود و نصب این برنامه ها  بر روی سیستم یا گوشی خود، کودک شما لحظات خوبی را با این برنامه سپری کند و سرگرم شود. چنانچه سؤالی در این خصوص دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا