روانشناسی نوجوانان پسر و دختر

دانلود ویرایش جدید کتاب درمان خجالت در سه هفته بصورت pdf کیفیت عالی

bestkid b

یکی از معضلاتی که خیلی از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند خجالتی بودن آنهاست. این گونه افراد از اینکه بتوانند با کمرویی خود مقابله کنند با مشکل مواجه می شوند. در ادامه کتاب رایگان درمان خجالت در سه هفته بصورت pdf و با کیفیت عالی برای شما تهیه کرده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

مقدمه:

کمرویی در افراد ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد مانند انتظارات نامعقول والدین از فرزندان، تصویر ضعیف از خود، اعتماد به نفس پایین، باور نداشتن داشته های خود، فکر کردن بیش از حد به خود در جمع ، باور داشتن خجالتی بودن خود، سخت گیری بیش از حد بر کودکان و نوجوانان و داشتن توقعات زیاد، رفتار خصمانه و عصبی با ایشان، تهدیدها و تنبیه ها، تحقیرها و تحدیدهای ناروا و حمایت های افراطی و غیر ضروری از فرزندان و … . برای اینکه این حالت آزار دهنده را در خودمان از بین ببریم باید اصول و قوانینی را رعایت کنیم در کتابهایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم تمام راهکارها برای افزایش اعتماد به نفس و تسلط بر کمرویی آورده شده است. پیشنهاد می کنیم آنها را دانلود و مطالعه نمایید.

این مطلب هم ممکن است برای شما کاربردی باشد: ۵ دلیل اصلی گوشه گیری نوجوانان از زبان متخصص

ویدئوی آموزش ۶ نکته برای از بین بردن حس خجالت:

برای همه افراد خانواده بهترین مکان برای رشد و پرورش است. محیط خانواده و تجارب اولیه کودک به خصوص در سنین پیش دبستانی و سال های آغازین مدرسه، اصلی ترین نقش را در شکل گیری شخصیت کودک دارد. در این دوران الگوهای رفتاری بزرگ سال، برنامه های تلویزیونی، نحوه و میزان ارتباطات عاطفی، کلامی و اجتماعی خردسالان با والدین و بزرگ سالان خانواده، بیش ترین تاثیر را در رشد مطلوب اجتماعی و یا پدیدایی اضطراب و کم رویی کودکان می تواند داشته باشد. والدین باید به ارتباطات خود و سالم ساختن محیط خانواده برای رشد طبیعی (جسمی، اجتماعی، عاطفی و اخلاقی) فرزندان و پیشگیری از مشاجرات خانوادگی برای حفظ امنیت عاطفی اعضای خانواده ها از طریق ارتباط توجه داشته باشند تقویت نقاط مثبت رفتار و عملکرد فرزندان از طریق دادن پاداش مادی، کلامی و غیرکلامی و تشویق آنان از نکات دیگری است که خانواده ها باید آن را در نظر بگیرند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

درمان-کمرویی)

   لینک دانلود رایگان کتاب pdf غلبه بر کمرویی ۱

   لینک دانلود رایگان کتاب pdf غلبه بر کمرویی ۲

همانطور که می دانید ! کم رویی با دارو برطرف نمی شود و اقدامات پزشکی و استفاده از داروهای آرام بخش و تقویت کننده (مولتی ویتامین ها) تاثیر مستقیمی بر درمان کم رویی فرد ندارد. کم رویی اساسا رفتاری اکتسابی و آموخته شده است که برای درمان و برطرف کردن آن باید رفتار نامطلوب حذف گردیده و رفتار تازه و مطلوب اجتماعی در فرد فراگیر شود. اساس درمان کم رویی، تغییر در حوزه شناختی و تحول در شیوه عملی زندگی و حیات اجتماعی فرد است; تغییر در شیوه تفکر، یافتن نگرش تازه نسبت به خود و محیط اطراف، برخورداری از قدرت انجام واکنش های نو در برابر اطرفیان و تعامل بین فردی، تغییر در باورها و نظام ارزش هایی که کم رویی را تقویت می کند، کاهش اضطراب در فرد کم رو، تقویت انگیزه و افزایش مهارت های اجتماعی و توانایی های تحصیلی، شغلی و حرفه ای، اصلی ترین روش درمان کم رویی است.

گردش های علمی، تشویق به سخن گفتن در حضور والدین، دوستان و بستگان و همچنین جرأت دادن به نوجوان بدین معنی که بتواند در برابر جمع سخن بگوید و در فعالیت های هنری و در نمایشنامه ها مشارکت کند، از جمله کارهایی است که مهارت های اجتماعی نوجوان را افزایش می دهد.

درمان-کمرویی۱)

مطلبی برای والدین : علائم ،دلایل ،پیشگیری و درمان موثر افسردگی کودکان

پیشنهاد ما به شما این است که برای تربیت اصولی کودکان و فرزندان خود جامع ترین پک آموزشی تربیت کودک را مطالعه نمایید. چنانچه سؤال مرتبط با این موضوع دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. من در ارتباط چشمی مشکل دارم یعنی اگر به چشم های طرف مقابل نگاه نکنم هیچ مشکلی ندارم ولی اگر به چشمان طرف نگاه کنم یکباره ادامه حرفم رو فراموش میکنم و دیگه ادامه دادن صحبت غیر ممکن میشه
    حالا سوال من اینه که آیا من مشکل اختلال اضطراب اجتماعی دارم؟

    1. این مشکل ناشی از نبود اعتماد به نفس کافی و یا گاهی اضطراب می باشد. نیاز به قرارگیری در محیط هایی که احساس ضعف می کنید بیشتر هست و تمرین زیادی نیاز می باشد

      1. سلام آقای دکتر من کم رو نیستم ولی فقط حرف زدن بلد نیستم
        نیاز به یک کتاب دارم ممنون میشم یکی معرفی کنید

  2. سلام آقای دکتر
    منم دقیقا مشکل دوستمون رو دارم
    درواقع به جز اینکه با تماس چشمی مشکل دارم
    از قرار گرفتن تو جمع هم اضطراب میگیرم
    و اصلا روم نمیاد حرف بزنم

  3. سلام من اصلن نمیتونم جلوی جمع چیزی رو مثلا تو کلاس درسی رو بخونم صدام ضعیف میشه نفس کم میارن کلی گند میزنم چ کار کنم ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا