بهترین شعر ها و کتاب های کودکان (دختر و پسر)

12 آهنگ تولدت مبارک کودکانه شاد که باید دانلود کنید

bestkid b

همه ی ما می دانیم که مغز از دونیم کره تشکیل شده است نیمکره چپ و نیم کره ی راست که نیم کره ی چپ بیشتر کارهای مربوط به محاسبات را انجام می دهد و نیم کره ی راست بیشتر کار های مربوط به هنر های یک انسان است. موسیقی می تواند نیمکره ی راست مغز را تحریک کند. و باعث شاد شدن و یا غمگین شدن افراد شود. در این مطلب ما چند تا از بهترین آهنگ های شاد مخصوص تولد کودک را برای شما قرار داده اینم امیدواریم که لذت ببرید.

دانلود آهنگ های شاد کودکانه مخصوص تولد

   دانلود آهنگ شماره ۱

   دانلود آهنگ شماره ۲

   دانلود آهنگ شماره ۳

   دانلود آهنگ شماره ۴

   دانلود آهنگ شماره ۵

   دانلود آهنگ شماره ۶

   دانلود آهنگ شماره ۷

   دانلود آهنگ شماره ۸

   دانلود آهنگ شماره ۹


آهنگ های تولد جدیدتر برای دانلود

   دانلود آهنگ شماره ۱

   دانلود آهنگ شماره ۲

≡   دانلود آهنگ شماره ۳

   دانلود آهنگ شماره ۴

   دانلود آهنگ شماره ۵

≡   دانلود آهنگ شماره ۶

   دانلود آهنگ شماره ۷

≡   دانلود آهنگ شماره ۸

این فیلم  را هم ببینید (فیلم تولده)

مطلب جالب :نقش موسیقی در رشد و تکامل کودک(بر اساس مطالعات جدید)

کلیپ تولدت مبارک – کلاه قرمزی

10 ویژگی که اهنگ تولد مناسب کودک باید داشته باشد!

اهنگ تولد کودکانه معمولاً به مناسبت تولد کودکان ساخته می‌شود و دارای ویژگی‌های خاصی است که جذابیت خاصی را برای کودکان دارد و باعث میشود که کودکان خاطره زیبایی از تولدشان در ذهنشان باقی بماند زیرا که صدا ها ماندگاری بالایی در ذهن دارند.

در زیر به مهم ترین ویژگی‌های اهنگ تولد کودکانه اشاره می‌شود که بهتر است والدین یا اطرافیان کودک موقع انتخاب اهنگ تولد مدنظر داشته باشند تا بهترین خاطرات و تاثیر ذهنی را برای کودک رقم زنند:


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

  1. ملودی شاد و پویا: اهنگ تولد برای کودکان باید دارای ملودی شاد و پویا باشد تا بتواند احساس خوبی در کودکان ایجاد کند.
  2. متن ساده و قابل درک: متن اهنگ باید ساده و قابل درک برای کودکان باشد. کلمات و عبارات باید ساده و با توجه به دایره لغات کودکان انتخاب شوند.
  3. استفاده از صداهای جذاب: صداهای جذاب می‌توانند توجه کودکان را جلب کنند. از انواع صداها و جلب کننده‌ها مثل صدای گلهای حیوانات، صدای طبیعت یا صداهای خنده‌دار استفاده می‌شود.
  4. تکرار و الگوهای موسیقیایی: تکرار در ملودی و الگوهای موسیقیایی می‌تواند برای کودکان جذاب و آموزنده باشد. این الگوها کمک به یادگیری سریع‌تر اهنگ و شرکت در آن دارند.
  5. ترکیب با اجزای بصری: همراه با اهنگ، اجزای بصری مثل ویدئوهای جالب، تصاویر رنگارنگ و شخصیت‌های دلپذیر می‌توانند تجربه کودکانه را تکمیل کنند.
  6. موضوع تولد و جشن تولد: محتوای اهنگ باید به موضوع تولد و جشن تولد ارتباط داشته باشد و احساس جشن و شادی را به کودکان منتقل کند.
  7. مشارکت فعال کودکان: اهنگ باید امکان مشارکت فعال کودکان را داشته باشد، مثلاً با قسمت‌هایی که کودکان می‌توانند خودشان شعر بخوانند یا در آن شرکت کنند.
  8. مدت زمان مناسب: اهنگ برای کودکان باید به مدت کوتاه و قابل تحمل باشد تا کودکان حوصله اش را از دست ندهند.
  9. استفاده از آلات موسیقی کودکانه: در اهنگ تولد کودکانه، از آلات موسیقی که برای کودکان مناسب هستند، مانند سازهای کوچک و ساده، استفاده می‌شود.
  10. پیش‌بینی انرژی مثبت: اهنگ باید انرژی مثبتی منتقل کند و کودکان را به شادی و خنده ترغیب کند.

به طور کلی، اهنگ تولد کودکانه باید یک تجربه خوشایند و شاد برای کودکان فراهم کند و همچنین از اجزای موسیقی و تصویری استفاده کند تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

موسیقی تاثیرات زیادی بر روحیه کودکان دارد از قبیل شادی و نشاط و آرامش روحی و روانی. برای کودکان باید فضایی ایجاد کنیم که دوست داشته باشند و از آن لذت ببرند  تا بتوانند استعداد های خود را شکوفا کنند. اگر سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات مطرح کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا