بهترین شعر ها و کتاب های کودکان (دختر و پسر)

دانلود صدای گنجشک، کلاغ و گاو برای کودکان +فیلم آموزشی

bestkid b

در این مطلب صداهای پرندگانی مثل گنجشک، کلاغ و همچنین گاو را بهمراه فیلم آموزشی برای کودکان تهیه کرده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. امیدواریم که مورد رضایت شما قرار گیرد.

مقدمه:

والدین و مربیان مهد کودکها می توانند صداهای با مزه حیوانات و پرندگان مختلف را به کورکان از سنین پایین آموزش دهند. این کار علاوه بر آشنایی کودکان با نام و صدای حیوانات باعث افزایش مهارت های مختلف مثل خلاقیت در کودکان می شود. پس اگر شما هم به دنبال اموزش صدای حیوانات و پرندگان به کودک خود هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

همچنین بخوانید : نقش موسیقی در رشد و تکامل کودک(بر اساس مطالعات جدید)

فیلم آموزش صدای حیوانات به همراه ترانه شاد برای کودکان :

 

  دانلود این ویدیو


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

  دانلود صدای کلاغ

  دانلود صدای گاو

  دانلود صدای گنجشک

نرم افزار آموزش صدای پرندگان و حیوانات به کودکان:

در این قسمت می خواهیم یکی از برنامه های اندرویدی پرطرفدار را به شما معرفی کنیم. در ادامه مطلب می توانید از طریق لینک دانلود رایگان آنرا دانلود و نصب کنیدو از آن لذت ببرید. حجم این برنامه خیلی کم می باشد و قابل نصب برروی اکثر گوشی های اندرویدی می باشد. این نرم افزار علاوه بر صدای حیوانات قابلیت پخش نام حیوانات به فارسی را نیز دارد که باعث افزایش بار آموزشی این نرم افزار می شود. صداهایی که در این برنامه با آنها می شوید عبارتند از : گربه – ببر – کلاغ – جوجه – گاو – کرگدن – سهره – نهنگ – شیر – الاغ – مرغ دریایی و …

   لینک دانلود برنامه اندرویدی صدای حیوانات و پرندگان

این هم تصاویری از محیط کار برنامه:

صدای-پرنده۲ صدای-حیوانات    صدای-پرنده

صدای-حیوانات    صدای-پرنده

مطلب مهم : بهترین ساز برای شروع یادگیری موسیقی کودکان طبق جدیدترین تحقیقات

7 فایده گوش دادن و یادگیری صدای حیوانات بر کودک

گوش دادن کودکان به صدای حیوانات می‌تواند تأثیرات مثبت زیادی بر رشد و توسعه آن‌ها داشته باشد و کمک میکند به آنها تا با حیوانات ارتباط بگیرند وآنهارا بشناسند و در برخورد با حیوانات بتوانند از روی صدا تشخیص بدهند حیوانات را و از آنها نترسند . در زیر برخی از فواید این عمل آورده شده است:

  1. تقویت مهارت‌های شنیداری: گوش دادن به صدای حیوانات می‌تواند به تقویت مهارت‌های شنیداری کودکان کمک کند. این فعالیت می‌تواند به بهبود توانایی شناخت و تفکر شنیداری کودکان کمک کند.
  2. توسعه واژگان: شنیدن صداهای حیوانات می‌تواند به گسترش واژگان کودکان کمک کند. آشنایی با نام حیوانات و صداهای آنها می‌تواند تجربه زبانی کودک را غنی کند و به افزایش دایره واژگان آنها منجر شود.
  3. تشویق به کنجکاوی و فضولی: حیوانات برای بسیاری از کودکان جذاب و مثیر هستند. گوش دادن به صدای حیوانات می‌تواند کنجکاوی کودکان را تشویق کند و ایجاد حس فضولی در آنها را تقویت کند.
  4. توسعه تخیل و خلاقیت: این فعالیت می‌تواند تخیل و خلاقیت کودکان را تقویت کند. آنها ممکن است تصویر حیوانات را در ذهن خود طراحی کنند و داستان‌ها یا بازی‌های خود را بر اساس این تصاویر ایجاد کنند.
  5. آگاهی از محیط زیست: گوش دادن به صدای حیوانات می‌تواند کودکان را با مفاهیم محیط زیستی آشنا کند. این امر می‌تواند به توسعه احساس مسئولیت نسبت به حفاظت از حیوانات و طبیعت کمک کند.
  6. تاثیر مثبت بر احساسات: حضور حیوانات و گوش دادن به صدای آنها ممکن است احساسات مثبتی مانند شادی، آرامش و علاقه در کودکان ایجاد کند. این تجربه می‌تواند به تنظیم احساسات کودکان کمک کند.
  7. توسعه مهارت‌های اجتماعی: گوش دادن به صدای حیوانات می‌تواند فرصتی برای مشارکت و گفتگو با دیگران فراهم کند. کودکان ممکن است تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و در ارتباط با دیگران پیشرفت کنند.

با اینکه گوش دادن به صدای حیوانات برای کودکان می‌تواند تجربه جذاب و آموزنده‌ای باشد، همیشه مهم است که این تجربه به شکلی مناسب و متعادل ارائه شود و در همراهی با توجه به نظرات و نیازهای ویژه هر کودک انجام گیرد.

لطفاً با ثبت پیشنهادات و انتقادات با ارزش خود در بخش نظرات ما را همراهی نمایید. چنانچه سؤالی در این خصوص دارید با ما در میان بگذارید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا