بهترین روش های آموزش سریع کامپیوتر به کودکان

۹ اپلیکیشن آموزشی برتر همراه با بازی برای کودکان (جهانی)

bestkid b

امروزه اکثر افراد حتی بچه ها به گوشی های هوشمند معتاد هستند. سن ۵ تا ۱۰ سال، دوره ای ست که کودک شما هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی به رشد خود ادامه می دهد.  در این زمان کودک به تدریج تکامل می یابد و هر روز توانایی ها و مهارت های جدید هیجان انگیزی پیدا می کند. اعتیاد به گوشی و وسایل دیجیتال می تواند رشد آنها را محدود کند. اما اگر از اپلیکشین های مناسب استفاده کنید، می توانید به رشد سالم تر و افزایش هوش و هیجان کودک کمک کنید. در این مطلب ۳۰ مورد از بهترین اپلیکیشن های Android و iOS برای کودکان آورده شده است.

همه ی اپلیکیشن های معرفی شده در این مطلب می تواند موجب هیجان و لذت کودک شود. پس اگر کودک شما از تبلت و گوشی زیاد استفاده می کند، وقت را هدر ندهید و برنامه های زیر را به او پیشنهاد دهید. این بازیها از بازی تولید شده توسط بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران گرفته تا شرکت های معروف تر تولید شده اند.

۱-Drawing for Kids نقاشی و طراحی کودکان

با استفاده از این برنامه کودک شما یاد می گیرد که شخصیت های بامزه را به شیوه ای سرگرم کننده و همراه با بازی ترسیم کند. ترکیب پیچیده انیمیشن ها و نقاشی ها، این برنامه را بسیار بی نظیر می کند. این یک بازی نقاشی برای کودکان و نوجوانان است که به بچه ها فرصت می دهد تا خلاقیت خود را کشف کنند.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

جلوه های صوتی دلپذیر و همچنین انیمیشن های سرگرم کننده، شادی زیادی را برای کودک تان به ارمغان می آورد!

۲-Toca Hair Salon سالن آرایش

Toca Hair Salon یک برنامه سرگرم کننده برای بچه ها است. در اینجا می توانید ریش و موی بابا نوئل را کوتاه کنید، رنگ کنید و مدل دهید و بطور کلی ظاهر بابانوئل را به شیوه ی دلخواه خودتان تغییر دهید. این بازی مورد علاقه ی بسیاری از کودکان است. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و موجب تقویت خلاقیت کودک می شود.

۳-Yummiloo Rainbow Power قدرت رنگین کمان

این بازی رنگارنگ حاوی شخصیت هایی به نام Yum Yums است ​​که به دلیل کمبود غذا دچار مشکل شده اند. در این بازی کودکان می توانند به Yum Yums کمک کنند تا غذاهای سالم بخورد. هدف از این بازی تقویت کودکان به داشتن تغذیه ی سالم و دوری از غذاهای فاسد و مضر است.

حتما بخوانید: معرفی ۵ کلاس آموزشی که حتما کودکان خود را باید به آنها بفرستید!

۴-Minecraft – Pocket Edition ماینکرافت (محبوب ترین)

Minecraft یک اپلیکیشن شگفت انگیز برای خلاق کردن کودکان است. در این برنامه کودکان می توانند هر چیزی را که دوست دارند بسازند و این تجربه را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

هیچ محدودیتی در این بازی وجود ندارد و کودک می تواند با استفاده از قوه ی تخیل خود، چیزهای مختلفی بسازد.

۵- Know Abacus یادگیری چرتکه

چرتکه یک ابزار ریاضی شگفت انگیز است که برای محاسبه استفاده می شود. این برنامه به فرزندان شما کمک می کند تا درباره ی چرتکه، اعداد، شمارش، جمع و تفریق اطلاعات لازم را کسب کنند. این اولین قدم برای استفاده از مغز و تقویت توانایی ریاضی کودکان است.

۶- Toy Story: Story Theater داستان اسباب بازیها

اگر کودک شما به شخصیت های داستان اسباب بازی ها علاقمند است، این بازی را برای او دانلود کنید. در اینجا فرزند شما به جای شخصیت های این انیمیشن قرار می گیرد و داستان سرایی می کند. کودکان حتی می توانند صدای خود را ضبط کنند و به دیگران نشان دهند.

حتما بخوانید: ۴ تا از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای آموزش زبان به کودکان

۷- Piano Kids – Music & Songs پیانو

Piano Kids – Music & Songs برنامه ای است که بطور خاص برای کودکان و والدین برای یادگیری نواختن آلات موسیقی، آهنگ های فوق العاده، کاوش صداهای مختلف و توسعه مهارت های موسیقی ایجاد شده است.

ظاهر این برنامه بسیار رنگارنگ و جذاب است. این برنامه شما را هیجان زده میکند و باعث خوشحالی فرزندتان می شود زیرا هنگام پخش بازی های هیجان انگیز، موسیقی را یاد می گیرد.

۸- DragonBox Elements اژدها

DragonBox Elements بازی است که بطور غیرمستقیم هندسه را به فرزند شما آموزش می دهد. از طریق این برنامه اصول هندسه را با یکدیگر کشف کرده و آنها را حل کنید. به بچه های خود توجه کنید تا ببینید که چگونه هندسه را در طی چند ساعت یاد می گیرند، بدون اینکه حتی متوجه آموزش خود شده باشند!

حتما بخوانید: ۶ اپلیکیشن برتر آموزش قرآن برای کودکان (دانلود رایگان)

۹- Space for Kids- Star Walk 2 ستاره شناسی

Space for Kids Star Walk 2 Astronomy Game یکی از بهترین برنامه ها برای کودکان است.

با استفاده از این برنامه بچه ها می توانند شروع به کاوش در منظومه شمسی، سیارات و ستاره ها، صورت های فلکی و هر جسم آسمانی جالب دیگر کنند. منظومه شمسی برای بچه ها بسیار جذاب و جالب است. بسیاری چیزهای جالب دیگر از جمله دنیای نجوم نیز در این برنامه تعبیه شده است. اگر می خواهید فرزندتان چیزهای زیبایی در مورد فضا و کهکشان راه شیری یاد بگیرد از لینک های زیر این بازی را برایش دانلود کنید:

جمع بندی

موارد گفته شده، بهترین، آموزنده ترین و جذاب ترین اپلیکیشن ها برای بچه ها است. با استفاده از این برنامه ها، بچه های شما می توانند در مورد حیوانات، رنگ ها، شکل ها، صداها، اعضای بدن و زبان های دیگر اطلاعات کسب کنند. همچنین، این برنامه ها به کودکان کمک می کند تا ذهن خلاق و هوشمند خود را پرورش دهند.

برخی از برنامه ها صرفاً برای سرگرمی هستند. در حالی که برنامه های دیگر چیزهایی مانند مهارت های اجتماعی، رنگ ها، شکل ها و همچنین آشپزی و بهداشت را به کودکان آموزش می دهند!

حتما بخوانید: مضرات موبایل برای چشم کودکان + ۱۰ روش حل مشکل

برنامه هایی که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرند باید در عین سرگرمی، آموزنده هم باشند. برخی اپلیکیشن ها فقط جنبه ی سرگرمی دارند در حالیکه برخی دیگر آموزنده هم هستند. برنامه های پیشنهاد شده در این مطلب، علاوه بر جذابیت و سرگرمی، چیزهای مختلفی هم به کودک یاد می دهند و نکته ی جالب اینجاست که اکثر آنها کاملا رایگان هستند! پس منتظر چه چیزی هستید؟ همین الان گوشی را بردارید و این برنامه ها را برای فرزندتان دانلود کنید و متوجه تغییرات مفیدی در کودک شوید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا