آموزش نقاشی به کودکان

8 نقاشی ساده با مداد رنگی کودکان که عاشقش می شوند

bestkid b

آموزش نقاشی به کودکان یکی از کارهای لذت بخش برای والدین است . اگر شما هم به دنبال آموزش نقاشی به کودکان هستید در این سایت می توانید ۴ نقاشی ساده با مداد رنگی برای کودکان را ببینید و به کودکان خود هم آموزش دهید.

مقدمه:

یکی از سرگرمی های دوست داشتنی و پرطرفدار برای بچه ها نقاشی با مداد و بخصوص رنگ زدن آن با مداد رنگی ها می باشد. طبیعتاً نقاشی کشیدن با مداد مانند نقاشی با هر وسیله دیگری تأثیرات مثبتی روی روح و روان بچه  ها دارد. شما می توانید با قرار دادن ابزار نقاشی با مداد رنگی در اختیار بجه ها شاهد تأثیرات خوب آن در بچه ها باشید.

مداد رنگیها یک وسیله ایده آل و مناسب برای بچه ها می باشند. آنها جالب و رنگارنگ و تمیز و ارزان قیمت هستند و انواع متفاوتی دارند. بعضی نرم و بعضی دیگر سخت. مداد رنگیها روی بیشتر کاغذها خیلی خوب کار می کنند. و چون کار با مدادهای رنگی سر و دست و لباس بچه ها را کثیف نمی کند، نسبت به نقاشی انگشتی، آبرنگ و گواش بیشتر مورد استقبال خانواده ها واقع می شود.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

۱۰ طرح جذاب نقاشی کودکانه حیوانات +آموزش ترسیم گام به گام

4 فیلم آموزش نقاشی موشک (راکت) با مداد رنگی

 

حتماً ببینید : ۲۰ نمونه نقاشی کودکانه فانتزی بسیار جذاب+ فیلم آموزش تصویری

در این قسمت با ۴ نمونه آموزش نقاشی متنع و جذاب برای آموزش به کودکان آشنا می شوید.

۱- نقاشی طبیعت زمستان:

اولین نقاشی ای که دز این پست می خواهیم به شما آموزش دهیم یک نقاشی ساده و آسان می باشد که به خوبی حس و حال زمستان را به شما نشان میدهد. برای کشیدن این نقاشی مراحل زیر را دنبال کنید.

نقاشی-منظره-برفی-با-مداد-رنگی۱۱

نقاشی-منظره-برفی-با-مداد-رنگی۲۲

نقاشی-منظره-برفی-با-مداد-رنگی۳۳

نقاشی-منظره-برفی-با-مداد-رنگی۴۴

دانلود رایگان ۱۲ فیلم آموزش نقاشی های جالب و ساده 

۲- نقاشی منظره پاییزی:

خیلی از کودکان عاشق نقاشی طبیعت هستند، آن هم طبیعت پاییزی که زیبایی های خاص خودش را دارد. اگر طرفدار این مدل نقاشی هستید پس بهتر است آموزش زیر را یاد بگیرید.

نقاشی-منظره-پاییزی۱۱

نقاشی-منظره-پاییزی۲۲

نقاشی-منظره-پاییزی۳۳

نقاشی-منظره-پاییزی۴۴

نقاشی-منظره-پاییزی۵۵

این پست جذاب را از دست ندهید : آموزش گام به گام نقاشی فرشته برای کودکان +فیلم و الگوی طراحی

۳- آموزش نقاشی لاک پشت:

برای طراحی یک لاک پشت کودکانه و زیبا به ترتیب مانند روش زیر عمل کنید و در آخر آنرا رنگ آمیزی کنید.

نقاشی لاک پشت۱ نقاشی لاک پشت۲ نقاشی لاک پشت۳ نقاشی لاک پشت۴ نقاشی لاک پشت۵ نقاشی لاک پشت۶ نقاشی لاک پشت۷ نقاشی لاک پشت۸ نقاشی لاک پشت۹ نقاشی لاک پشت۱۰

نقاشی کودکانه: آموزش کامل با 20 ویدیوی رایگان و 40 نکته

۴- آموزش رنگ آمیزی اسب:

و این هم آخرین نقاشی ما که طراحی را به صورت قدم به قدم و تصویری به شما کوچولوهای دوست داشتنی آموزش داده شده:

نقاشی-اسب

8 فایده نقاشی با مدادرنگی برای کودک

مداد رنگی یکی از ابزار های مورد علاقه کودکان برای گذراندن وقت وکشیدن نقاشی و خط خطی هر سطح صافی که به چشمشان بخورد علاوه بر لذتی که کودکان از کشیدن نقاشی میبرند نقاشی با مداد رنگی برای کودکان یک فعالیت خلاقانه و آموزشی است که دارای فواید زیادی است. در زیر به مهم ترین این فواید اشاره شده است:

    1. تقویت توانایی هنری: نقاشی با مداد رنگی، کودکان را با مفاهیم اساسی هنری مانند ترکیب رنگ‌ها، تضادهای رنگی و تأثیرات نوری آشنا می‌کند.
    2. توسعه مهارت‌های حرکتی دقیق: این فعالیت، به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های حرکتی دقیق دست و انگشتان خود را تقویت کنند.
    3. توسعه تخیل و خلاقیت: نقاشی باعث تحریک تخیل و خلاقیت کودکان می‌شود. آنها می‌توانند به آزادی تر تصویرات خود را ایجاد کنند و ایده‌های جدید برای خلق آثار هنری داشته باشند.
    4. تقویت تمرکز و حوصله: زمانی که کودکان در حال نقاشی هستند، باید توجه زیادی به جزئیات داشته باشند که این موضوع می‌تواند به تقویت تمرکز و حوصله آنها کمک کند.
    5. اعتماد به نفس: انجام یک فعالیت هنری مثل نقاشی باعث افزایش اعتماد به نفس کودکان می‌شود. آنها احساس می‌کنند که قادر به ایجاد چیزی زیبا و خودشانی هستند.
    6. آموزش مفاهیم اجتماعی: از طریق نقاشی، کودکان می‌توانند احساسات و تجربیات خود را به تصویر بکشند، که این موضوع به درک بهتر مفاهیم اجتماعی کمک می‌کند.
    7. تعامل اجتماعی: اگر کودکان با دیگران نقاشی کنند، این فعالیت می‌تواند باعث تعامل اجتماعی و اشتراک تجربیات با دیگران شود.
    8. لذت و شادی: نقاشی یک فعالیت خلاق و لذت‌بخش است که می‌تواند به کودکان لحظات شادی و خوشایند فراهم کند.

امیدوارم از این نقاشی ها لذت ببرید. هر گونه سوالی درباره نقاشی و کودکان یا هر موضوعی در حیطه کودکان دارید در بخش نظرات مطرح بفرمایید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا