آموزش زبان انگلیسی به کودکان به زبان ساده

۳ تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی کودکان برای کامپیوتر

bestkid b

در ادامه آموزش های کاربردی زبان انگلیسی به کودکان می خواهیم در این مطلب ۳ تا از بهترین خودآموزهای آموزش زبان انگلیسی به کودکان نسخه کامپیوتر و دی وی دی پلیرهای خانگی را به شما معرفی می کنیم تا خیلی راحت و اصولی کودکانتان شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند.

دقت کنید که برای یادگیری کافی است زمانی که کودک شما در خانه است، این دی وی دی ها را روی کامپیوتر یا تلویزیون خود پخش کنید. حتی اگر کودک به صفحه تلویزیون هم نگاه نکند بطور ناخودآگاه شروع به یادگیری انگلیسی می کند. هر درس را می توانید ده ها بار برای کودک پخش کنید تا آن را حفظ کند.

حتما بخوانید: ۴ آهنگ انگلیسی شاد و جذاب برای کودکان زیر ۹ سال

۱- پرفروشترین نرم افزار آموزش زبان برای کودکان (Magic English)

magic-english

پرفروشترین محصول آموزش زبان برای کودکان آموزش زبان برای کودکان در قالب تفریح آموزش بدون نیاز به توضیح و استاد قابلیت اجرا برروی انواع dvd player و کامپیوتر به همراه فلش کارت آموزش کلمه به کلمه به همراه تکرار کلمات همراه با آموزش نگارش لغات آموزش زبان انگلیسی به سبک مجیک انگلیش برای کودکان یکی از بهترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی است که در حال حاضر در اکثر سایتهای دنیا جزء پرفروشترین ها است


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

   اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی

۲-  آموزش زبان انگلیسی کودکان مادر گوس کلاب

بسته آموزش زبان انگلیسی

این مجموعه، شامل دو بخش می باشد. در بخش اول شما می توانید شعرها را همراه با کودکان تماشا نموده و در بخش دوم به بازی با آنها بپردازید؛ این بخش شامل ویدیوهایی از بازی های گروهی و بازی های نمایشی، حرکتی و انگشتی است که از هر آهنگ میتوان خلق نمود. تمامی ویدئوها دارای زیرنویس انگلیسی می باشد تا والدین و مربیان بتوانند به راحتی با آهنگ همخوانی کنند.

   اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی

۳- آموزش زبان انگلیسی و تقویت حافظه کودکان

nosrat1

آموزش مکالمه زبان انگلیسی به صورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی معین شده باعث میشود اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت انتقال پیدا کرده و محفوظات ماندگار گردد.

   اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی

حتما بخوانید: دانلود رایگان ۳ نرم افزار برتر آموزش الفبای انگلیسی به کودکان ۱تا ۶ ساله

قطعا کیفیت نرم افزارهای اجرا شده با کامپیوتر و دستگاه های دی وی دی بیشتر است و کودک شما علاقه دو چندانی نسبت به انها خواهد داشت، ضمن اینکه می توانید بعنوان پس زمینه، همواره آنها را بر روی تلویزیون یا کامپیوتر موقعی که کودک در خانه هست پخش کنید تا فرآیند یادگیری کودک سریع تر شود. هر گونه سوالی در زمینه نرم افزارهای آموزشی کودکان دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

نکات بسیار کاربردی

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا