آموزش بازی های مناسب و سرگرمی کودکان

4 بهترین مکان های معرفی کودک برای تبلیغ و مدلینگ+ نکات مدلینگ

bestkid b

بسیاری از والدین دوست دارند که عکس کودکان دوست داشتنی شان را بر روی کاتالوگ های تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی، مدلینگ و … ببینند تا از همین ابتدا یک کودک مشهور در خانه خود داشته باشند. در این مطلب ۴ تا از بهترین جاهایی که می توانید کودک خود را جهت تبلیغات به آنها معرفی کنید تدوین کرده ایم. بسیاری از سازمان‌ها و تولید کنندگان برای مدل بچه‌ها و نوزادان با آژانس‌هایی که در همین زمینه فعالیت می‌کنند تماس می‌گیرند تا کودکان مدل را به آنها معرفی کنند تا از عکس آنها در آگهی‌ها، بیلبوردها و بروشورهای خود از آنها استفاده کنند. ضمنا آموزشگاه های آرایشگری تهران، مدل های جدیدی را دائما معرفی می کنند که برای مدل شدن فرزند پسر خود می توانید آنها را بفرسید.

تقریبا همه پدر و مادرها عقیده دارند کودکشان آنقدر بامزه و جذاب هست که بتواند مدل کودک شود. با این حال ورود به صنعت مدلینگ آنقدرها هم کار راحت و آسانی نیست. در واقع موفقیت در عرصه مدلینگ کودک هم درست مثل هر زمینه دیگری به زمان و صرف انرژی نیاز دارد. و صد البته اینکه به همان اندازه که به زحمت و تلاش والدین نیاز دارد، به علاقه و پشتکار خود کودک هم نیازمند است.

بررسی توانایی مدل شدن کودک

همه پدر و مادرها دوست دارند از این و آن بشنوند که کودکشان دوست داشتنی و تو دل برو است. ممکن است حتی دوست و آشنا به شما بگویند کودکتان به درد مدل شدن می خورد؛ اما مهم نیست بچه شما چقدر ناز و بامزه است؛ مهم این است که بدانید ورود به عرصه مدلینگ به چیزی فراتر از یک چهره زیبا نیاز دارد.


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

اگر تصور می کنید کودکتان مناسب مدل شدن است، قبل از هر کاری موارد زیر را مد نظر قرار بدهید:

1- شخصیت و خلق و خوی کودکتان را در نظر بگیرید

مهمترین بخش مدلینگ، شخصیت فرزند شماست. باید به این توجه کنید که کودکتان خجالتی است یا اجتماعی؟ برونگراست یا کم حرف و درونگرا؟ بچه هایی که وارد حرفه مدلینگ می شوند باید قدرت ارتباط با غریبه ها (زیر نظر والدین) را داشته باشند، رفتار دوستانه ای از خودشان نشان بدهند و صبر و تحمل عکاسیهای طولانی مدت را داشته باشند. علاوه بر این، شخصیت کودک شما باید طوری باشد که بتواند انتقادات را به خوبی بپذیرد و ظرفیت طرد شدن را هم داشته باشد. همه اینها جزو ویژگیهای رفتاری ضروری برای بچه ها و مخصوصا کودکان بزرگتر است که می خواهند وارد عرصه مدلینگ شوند.

2- از کودکتان عکسهای آزمایشی بگیرید

بچه هایی که قصد مدل شدن دارند باید فتوژنیک باشند؛ یعنی خوش عکس باشند و اجزای صورتشان برای عکاسی مناسب باشد. برای بررسی این مساله لباسهای ساده ای تن کودکتان کنید و چندتایی از او عکس بگیرید. ببینید آیا می تواند برای چند ثانیه ژست بگیرد؟ اگر کودکتان کمی بزرگتر است از او بپرسید درباره این عکاسیهای آماتور چه احساسی دارد؟ اگر به نظر او این کارها سرگرم کننده و جالب نبودند پس کودک شما برای مدل شدن مناسب نیست.

3- بررسی کنید که آیا کودکتان می تواند دستورات را دنبال کند؟

بچه های خردسال یعنی کودکان نوپا و بچه هایی که در سنین پیش دبستانی هستند برای مدل شدن باید بتوانند دستورالعملهایی که به آنها داده می شود را دنبال و با بزرگترها به خوبی ارتباط برقرار کنند. این بچه ها باید توانایی مدیریت بالغانه خودشان را داشته باشند.

ورود به عرصه مدلینگ کودک

بعد از اینکه توانایی های کودکتان را ارزیابی کردید و مطمئن شدید او می تواند از پس این حرفه بربیاید باید راهی برای ورود به صنعت مدلینگ پیدا کنید.

1- مراقب کلاهبردارها باشید

مدارس، مراکز و موسسات قلابی زیادی در کشور وجود دارد که برای شکار والدین و کودکان ناآگاه کمین کرده اند. برای اینکه سرتان کلاه نرود و در دام چنین افرادی نیفتید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • یادتان باشد که مراکز و موسسات معتبر قبل از انجام پروژه درخواست پول نمی کنند، بلکه بعد از انجام کار مدلینگ کودک، کمیسیون خودشان را برمیدارند.
  • معمولاً برای کودکان زیر 4 سال عکسهای حرفه ای و گرانقیمت لازم نیست، چون ظاهر بچه ها در این سن و سال خیلی زود تغییر می کند. به طور معمول عکسهای ساده از سر و بدن کودک کافیست. عکسهای حرفه ای باید در استودیو گرفته شوند نه در موسسه مدلینگ و هزینه عکاسی هم مستقیما باید به خود عکاس پرداخت شود.
  • اکثر موسسات و مراکز مدلینگ از دستمزدها کسب درآمد می کنند و تضمین کننده هیچ پروژه ای نیستند.
  • موسسات و مراکز مدلینگ معتبر قبل از امضای قرارداد به شما فرصت می دهند کاملا آن را بررسی کنید.

اگر نمایندگان مراکز مدلینگ یا عکاسان خیابانی سراغتان آمدند و پیشنهاد کار به شما دادند نمونه کارهای مشتریانشان را ببینید و سعی کنید با مشتریان قبلی تماس بگیرید و پرس و جو کنید. گاهی اوقات با یک پرس و جوی ساده در گوگل هم می توانید از اعتبار یک مرکز مطمئن شوید.

2- وارد حرفه مدلینگ شوید

برای شروع کار مدلینگ، کودک شما باید عکسهای به روزی داشته باشد. اغلب اوقات یکی دو عکس با حالتهای مختلف (خندان و جدی) و یک عکس تمام قد کافیست. لباس و موی کودکتان باید ساده و بدون تزئینات باشد. بعد این عکسها و مشخصات فرزندتان (قد، سن، سایز لباس) را برای موسسه یا مرکز مد نظرتان ارسال کنید. اگر آن موسسه تمایلی به همکاری کودکتان داشت با شما تماس می گیرد.

روشهای دیگر ورود به صنعت مدلینگ نیز شامل موارد زیر می شوند:

  • شرکت در مسابقات عکس مدلینگ
  • رقابت در مسابقات زیبایی
  • شرکت در تبلیغات
  • شرکت در فشن شوهایی که مراکز خرید شرکت های پوشاک کودکان برگزار می کنند.

مزایای مدلینگ کودکان

با اینکه ورود به دنیای مدلینگ کار آسانی نیست و سختیهای خاص خودش را دارد؛ اما این حرفه مزایای زیادی هم برای کودک به ارمغان می آورد که عبارتند از:

  • توانایی یادگیری مهارت های جدید و تجربه جهان در ابعاد وسیعتر
  • سرگرم شدن و یاد گرفتن چیزهای جدید از طریق سفر به مکانهای مختلف
  • تقویت مهارت های ارتباطی بین فردی و توانایی تعامل با سایر کودکان و بزرگسالان
  • احساس موفقیت و افزایش اعتماد به نفس
  • تمرین هدف گذاری و دستیابی به اهداف

معایب مدلینگ کودکان

دنیای مدلینگ بسیار رقابتی است و تحمل این مساله برای بچه ها سخت است. اگر کودکتان دلش می خواهد از حرفه مدلینگ کنار بکشد یا وقتی سر پروژه های مدلینگ حاضر می شود احساس ناراحتی می کند، احتمالا وقتش رسیده که این کار را کنار بگذارد. در هر صورت قرار نیست همه کودکانی که صنعت مدلینگ کار می کنند ثروتمند شوند، برای خیلیها همین که عکسشان روی جلد مجلات یا در پست های شبکه های اینترنتی باشد بیشترین حس خوب را به همراه می آورد.

و اما بهترین مراکز مدلینگ

۱- موسسه فرشتگان

مدلینگ-کودک

این موسسه هر سال چند بار مسابقه مدلینگ کودکان در هر سنی را برای مقاصد تبلیغاتی و تجاری برگزار میکند و یکی از مکان های معتبر در این زمینه است. در واقع فراخوان مدلینگ کودک معمولا ۲ بار در سال اتفاق می افتد که بیشتر توسط آژانس های مدلینگ و برندهای بزرگ پوشاک میباشد. والدین محترم می توانند جهت تست مدلینگ و عضویت کودکان در آژانس مدلینگ فرشتگان، نام ، نام خانوادگی، قد، وزن و یک عکس تمام قد از کودک به شماره ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸ تلگرام نمایند. دقت کنید که قبل از این کار از طریق لینک زیر با خود موسسه تماس بگیرید تا از آخرین تغییرات یا مدارک مورد نیاز آگاه شوید:

    آدرس: در حال حاضر فقط باید تماس بگیرید

   وب سایت موسسه فرشتگان

۲-  آتلیه کفشدوزک

مدلینگ کودک

 

این آتلیه یکی از بهترین ها در زمینه عکاسی از کودکان است که مسابقاتی را بصورت سالانه برگزار می کند و کودکان برتر در این زمینه معمولا شرایط بهتری برای استفاده در تبلیغات پیدا می کنند. آژانس های تبلیغاتی و مدلینگ با این آتلیه همکاری دارند و کودک شما با مراجعه به این آتلیه می تواند در تبلیغات حضور پیدا کند.

    آدرس: خیابان شریعتی-بالاتر از میرداماد

  وب سایت آتلیه کفش دوزک

۳- مدلینگ کودک خانم احمدی

اگر احساس می کنید کودک شما توانایی مدل کودک و وارد شدن به حرفه مدلینگ کودکان را دارد زمان را از دست ندهید و همین امروز کودک خود را ثبت نام نمایید ما از طریق وب سایت خود کودکان شما را به شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی و همچنین افرادی که بنا به پروژه خود به مدل کودک نیاز دارند معرفی می نماییم. شما می توانید از طریق فرم ثبت نام موجود در وب سایت آژانس مدلینگ با قرار دادن حداکثر ۴ عکس مطابق قوانین کشور و وارد نمودن مشخصات لازم کودک خود را ثبت نام نمایید. به این موضوع دقت کنید که برای عکاسی حرفه ای از کودکانتان برای فرستادن نمونه، پیشنهاد می کنیم به یکی از بهترین آتلیه های عکاسی در شهر تهران مراجعه کنید.

    آدرس: با خود موسسه هماهنگ کنید

  وب سایت مدلینگ خانم احمدی

 ۴- گروه کارخانجات سرزمین شاد

این گروه نه تنها در زمینه تبلیغات کودک، بلکه مدلینگ آقایان و خانم ها هم فعالیت دارد.

شرایط مدلینگ برای کودکان:

  • ارسال نمونه عکس تمام قد
  • نام و نام خانوادگی
  • سن
  • قد
  • وزن

    آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه امیر اکرم

  وب سایت سرزمین شاد

نکات مهم در زمینه مدلینگ کودک

1- قوانین کار کودکان

قبل از امضا کردن قرارداد با شرکتها و موسسات مدلینگ کودکان باید از قوانین مخصوص کار بچه ها آگاه باشید. گاهی اوقات لازم است مجوز کار داشته باشید تا کودکتان بتواند به کار مدلینگ بپردازد. بعضی وقتها هم لازم است اجازه نامه پزشک یا مدرسه مورد نیاز باشد.

2- هزینه های مالی مدلینگ کودک

خیلی از پدر و مادرها مبالغ کلانی را صرف مدل شدن کودکشان می کنند. قرار ملاقاتهایی که با مراکز و موسسات مختلف گذاشته می شود و همینطور هزینه های سفر به شهرهای مختلف به شما برگردانده نمی شود؛ پس باید همه اینها را در نظر بگیرید. در ضمن، خیلی وقتها بعد از اینکه مرکز مدلینگ کمیسیون خودش را از روی دستمزد کار کودک برمیدارد چیز زیادی برای شما و فرزندتان باقی نمی ماند. حتی گاهی اوقات هم پولی به شما پرداخت نمی شود و به جای آن صرفا به شما گواهی داده می شود.

3- از دست دادن زمان و فرصتها

نگرانی دیگر پدر و مادرها این است که ممکن است زمان از دست برود و کودکشان شناخته نشود؛ اما این را هم باید در نظر داشته باشند که آیا این زمانی که در پی ورود به مدلینگ صرف می شود به جنبه های دیگر زندگی کودک آسیب می زند یا نه؟ آیا تحصیلش قربانی مدل شدنش می شود یا اگر کودک سر پروژه های مدلینگ برود بعدا می تواند با معلم خصوصی یا آموزشهای دیگر، این زمان و فرصتهای از دست رفته را جبران کند؟

دنیای مدلینگ کودکان

پدر و مادرهایی که دوست دارند فرزندشان وارد صنعت مدلینگ شود باید موارد زیادی را در نظر داشته باشند. با اینکه مدل شدن برای کودکان تجربه و فرصت بسیار ارزشمندیست، اما در عین حال مسائل و مشکلات جانبی دیگری هم به همراه دارد. اگر قصد دارید کودکتان را وارد این حرفه کنید باید تمام جوانب مثبت و منفی این قضیه را بسنجید.

هرگونه سوالی درباره معرفی کودکان جهت تبلیغ دارید در بخش نظرات مطرح کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

‫62 دیدگاه ها

  1. ممنون از مطلب مفیدتون من پسرم رو بردم آژانس مدلینگ فرشتگان کارشون عالیه واقعا راضی ام هر روز پسرم سر پروژه است.

    1. خوشبحالتون منم صاحب ۲تا فرزند پسر ودخترم فوق العاده جذاب و دوس داشتنی هستن
      هرجایی میرم همه میگن بچه هات تو چشمن
      اما بخاطر دوری راه و شرایط مالی نتونستم واسه مدل ببرمشون

        1. سلام من دوتا پسر دارم دوقلو همسان سفید پوست وچشم رنکی .میخواستم بدانم کجا برای مدلینگ مراجعه کنم .

    2. سلام خوبی شما سال نوتون مبارک چطوری میتونم منم دخترم روببرم واسه مدلینگ ممنون میشم راهنماییم کنید متشکرم ساداتیان

      1. سلام لطفا راهنمایی کنید به کجا عکس ارسال کنیم ومراجعه کنیم دخترم من تازه داره میره تو۹سالگی وریزنقشه وخوشگله وخیلی ازمدل بودن خوشش میاد اگه لطف کنید وشرایط روبگید ممنون میشم

    3. سلام موفق باشن
      سر پروژه هست منظورتون اینه برای کار هنروری میره یا برای نقش آفرینی ؟

    4. من از آژانس مدلینگ فرشتگان راضی نیستم اما اتلیه ی کفشدوزک رو دوست دارم

    5. سلام ببخشید که مزاحمتون شدم خواستم ببینم شما که تو مجموعه فرشتگان عضو بودیدواقعا راضی هستید من دخترم قبول شده وباید ۵میلیون هزینه کنم خواستم ببینم ارزششو داره

    6. سلام ببخشید که مزاحمتون شدم دخرمنم تو مصاحبشون قبول شده میشه درباره این مجموعه بیشتر توضیح بدهید

    7. سلام ،من دخترم ۴ماهش هست خیلی خوش خنده ‌‌وخوشرو هست توپر سفید و چش رنگی هم هست هر کی میبینه جذبش میشه بشدت خوش خنده و برای هر کسی می‌خنده حتی غریبه ها

    8. سلام میشه ب منم راهنمایی کنید تا دخترمو مدل کنم
      یا شماره تلفن لطف کنید تا زنگ بزنم برا ثبت نام

    9. سلام چقد طول کشید تا ببرن طر پروژه چون پسرمن قبول شده ولی نمیدونم ببرمش یا نه؟

  2. سلام من میخوام پسرمو ببرم برای مدلینگ مشهد سکونت داریم میشه راهنماییم کنید ممنونم از شما

  3. سلام .ببخشید من می‌خوام دخترمو ببرم مدلینگ در کرمان میشه راهنمایی کنید.با سپاس

  4. با سلام بنده صاحب فرزندی هستم که دورگه هستش مادرشون سیاه پوست هستن و بنده سفید بوست بسیار جذاب هستن امیدوارم بتونم برای معرفی به شما کمکی کرده باشم با تشکر لطفا طریقه ثبت نام را بفرمایید

    1. سلام منم ی دختر کوچولوی ۳ساله بامزه دارم خیلیم خوشکله میخاسم واسه مدلینگ ثبتنامش کنم کجا باید برم ؟؟؟

  5. سلام من دخترم ۷ ماهشه
    میخوام دوست دارم برای تبلیغ بره
    باید چیکار کنم.
    تو شمال هم جایی هست که بشه بره؟ یا فقط تهرانه؟؟
    راهنماییم کنید لطفا

  6. سلام. من ۱۳ سالمه. برای مدلینگ فرشتگان میخواستم سوال کنم. ایا فقط باید تماس بگیرم و تو واتساپ پیام بدم. و اگه پسندیدن قد وزنو و…خوب بود ادرس میدن؟

      1. سلام پسرم 11سالشه چشمای سبز و پوست سفید خیلی زیبا و دلبر
        برای مدلینگ شدن خواستم راهنماییم کنید

  7. سلام پسرم هنوز شش سالش نشده و کاملا از نظر همه شرایط مدلینگ رو داره چطوره در فراخوان شما شرکت کند؟تهران هست؟

  8. سلام ببخشید برادر من نوزاد و چهره خوبی داره میخوایم ببریمش برای مدلینگ یا توی همین تبلیغات تلویزیون که برای مای بیبی و بیسکویت مادر میتونیم ببریم آژانس فرشتگان ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام ببخشید که مزاحمتون شدم خواستم ببینم شما که تو مجموعه فرشتگان عضو بودیدواقعا راضی هستید من دخترم قبول شده وباید ۵میلیون هزینه کنم خواستم ببینم ارزششو داره

  9. سلام
    من ی دختر دوساله دارم که قدرت بیانش عالیه
    کلی شعر فارسی و انگلیسی بلده و جالب اینکه هر جمله یا کلمه ای رو بهش بگید براحتی ادا می کنه, براحتی با افراد جدید وارد ارتباط و مکالمه میشه و حتی اونقدر تخیلش قویه که براحتی هر نقشی رو همزاد پنداری و تو اون نقش بازی می کنه
    براحتی باهر موضوعی ریتم آهنگ میسازه و می خونه, به موسیقی و نقاشی هم به شدت علاقه نشون میده
    خیلیها بهم گفتن براحتی می تونه برای تبلیغات یا نقشهای کودکانه مناسب باشه چطور می تونم اقدام کنم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. موسسه بازیگری رزگلد
      از علاقه مندان جهت معرفی به برترین پروژه های سینمایی/سریال/تیزرتبلیغاتی/?موزیک ویدئو
      تهران و حومه تمامی سنین
      دعوت میشود،
      شماره واتساپ ۰۹۱۹۳۰۰۴۰۲۱
      پیام دهید
      مصطفی ساعی

  10. سلام پسرم ۷ سالشه. ق ۱۲۹٫ وزن. ۲۳٫۵۰۰ آیا میتونه وارد موسسه فرشتگان بشه برای مدلینگ شدن. ممنون میشم راهنمایی کنید. از کرج.

  11. سلام شبتون بخیر میشه راهنمایی کنید برای مدل شدن پسرم .چه شرایطی میخواد و چه مدارکی میخواد و اینکه ما هم باید هزینه ای پرداخت کنیم. شرایط چی هست کلا؟

  12. سلام .پسرمن ۵سالشه ازنظرزیبایی حرف نداره قابل پسندکلی اطرافیانمون شده همه اززیبایش حرف میزنن .برای تبلیغات ومدلینگ لطفاراهنماییم کنید چکارکنم تابه یه هدف خوب برسه ممنون ازهمکاری تون.تهران

  13. سلام من یه پسر ۱۳ یاله و یه دختر ۴ ساله دارم خواستم ببینم شراط مدل شدن چیه

  14. سلام و عرض ادب و احترام
    لطفاً منو راهنمایی کنید که چگونه پسرم پنج سالم رو وارد دنیای مدلینگ کنم

  15. سلام من یه دختر ۸ ساله زیبا دارم و که به مدلینگ علاقه داره میخوام دخترمو ببرم برای مدلینگ در رشت سکونت دارم میشه آدرس مدلینگ در رشت رو بدید ممنونم

  16. سلام چطور میتونم خواهرم که 10سالشه و کلی شعر از مولانا حافظه رو برا آگهی و تبلیغات ثبت‌نام کنم و یا برادرم که 5سالشه
    و از نظر زیبایی بسیار زیبا هستند و موها بلند و جذاب دارند

  17. سلام من دختر 11ساله دارم وخیلی چهره جذابی داره میخواستم بپرسم چطوری میشه در فیلم یاتبلیغ باشه ممنون میشم راهنمایی کنید.

  18. سلام وخسته نباشید دختر من11سالشه با چشمای طوسی سبز وظریف وسفید وموهاش تا کمرشه فیسش قشنگه وعاشقه مده میخواستم بپرسم هنوزم شما مدلینگ قبول میکنید واگر قبول میکنید چجوری در تماس باشم ممنونم

  19. من درباره بقیه نمیدونم
    اما همون مورد اول مدلینگ فرشتگان
    بهتون بگم که فقط برای پول هست
    از صد تا بچه تست میگیرن کلی پول هم میگیرن برای البوم و سی دی
    و در نهایت اون عکسا رو نه توی اینستاگرامشوم میزارن نه جایی میفرستن، در واقع تعدادی از بچه ها فقط برای درامد موسسه هست نه برای مدلینگ، نمیدونم منظورم رو متوجه شدین یا نه؟
    من وقتی بچه رو میبرم اژانس مدلینگ و اونا میگن بله تو تست قبول شده و تشریف بیارید یعنی بعد قراره از طرف موسسه پشتیبانی بشه عکس هاش رو جایی بفرستن
    نه من مادر برم تو پیج های مختلف عکس بچه رو بزارم بگم بیاین با بچه من کار کنید
    من اگر میخواستم این کارو کنم که میبردم یه اتلیه دیگه چند تا عکس رو میگرفتم این روش معمولی هست که هر فردی انجام میده پس من چرا برم فرشتگان وقت و هزینه صرف کنم.
    خلاصه اینکه هیچ جایی صد درصدی نیست
    در نهایت فقط روی چند تا بچه سرمایه میزارن
    حرف من اینه همون اول بچه ها رو رد کنن بهتره تا امیدوارشون کنن.
    اینا بچن بعد توضیح دادن براشون سخته و البته دور از وجدان کاری برای اون موسسه مثلا بزرگ

  20. سلام اسم من سپحانه رحمانی پور هستم متولد 1386سی شهریور ماه هستم قدم 157 سانتی متر استموی سرم خرمایه چشمام هم قهوی هست استایلم هم برای این نوع کار مناسبه

  21. سلام ،وخسته نباشید،
    من یه دختر 8ساله زیبا با موهای طلایی بلند ،چشمان عسلی وچهره زیبا با چهره ی روسی دارم که هرکسی میبینه میگه برای بازیگری وتبلیغات عالیه وهمه موارد بالا را رعایت می‌کنه.
    ویک دختر8ساله سبزه با چهره هندی وتپل شیرین دارم وتمایل به همکاری جهت تبلیغات رادارن.

  22. من پسری بسیار خوشگل با موهایی طلایی مایل به هنایی با چشمایی طوسی روشن دارم که خداروشکر ماشالله به گفته همه آشناها خیلی خوشگله اما پول
    ندارم نمیتونم چطور میشه پسرم مدلینگ بشه

  23. سلام پسری ۱۳ ساله دارم چهره جدابی داره مخصوصا موهاش هم خوش رنگ وهم خوش مدله خاستم ببینم چطور میتونم عکس اینا بفرستم

  24. به نظر من همه ی این آژانس های مدلینگ فقط به فکر کسب درآمد و سود خودشون هستن و هیچ تلاشیبرای بچه های مستعد نمیکنن در نهایت دو تا بچه ی چشم رنگی و مو بور رو انتخاب میکنن که این اصلأ حرفه ای نیست دختر من خیلی بانمک و جذابه یکسالشه و با کلی آژانس های مدلینگ آرشیو شده وکلی هم هزینه دادم برای آرشیو و عکس و مجله ولی تابحال تو هیچ پروژه ای ازش دعوت نشده درکل این آژانس ها برای پر کردن جیب خودشون کار میکنن با دو سه تا مدل ثابت به بچه های من و شما پروژه نمیدن پولتونو نریزین دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا