دانلود کارتون و انیمیشن کودکان

7 برنامه کودک زیبای حیوانات برای دختران و پسران زیر ۹ سال

bestkid b

تماشای برنامه کودک برای کودکان یکی از بهترین سرگرمی ها محسوب می شود. در مطلب قبلی با بهترین برنامه کودک ها برای دختران و پسران زیر 9 سال کدامند؟ در خدمت شما بودیم . در این پست می خواهیم 7 برنامه کودک زیبای حیوانات برای دختران و پسران زیر ۹ سال را حضورتان معرفی نماییم. در کنار این برنامه کودک ها پیشنهاد می کنیم بهترین فیلم های رزمی را نیز تماشا نمایید.

مقدمه

تأثیری که برنامه کودک ها بر روی مهرت ها و روابط اجتماعی کودکان می گذارند برای همه دور از ذهن نیست و اکثر والدین در جستجوی برنامه هایی هستند که تأثیر مثبتی بر روی ذهن و افکار کودکشان داشته باشد و در زمینه های آموزشی به آنها کمک کند. از این گذشته کودکان هم طرفدار برنامه هایی هستند که برگرفته از زندگی واقعی باشد. نمونه ای از ین برنامه ها کارتون های مختلف حیوانات و نحوه زندگی آنها در جنگل می باشد که  فوق العاده برای بچه ها جذاب است. در ادامه با برخی از این کارتون ها آشنا می شویم.

حتما بخوانید: معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین کارتون های جهان (جدید و قدیمی)

۱- کارتون جذاب بامبی

بامبی۱

شاید شما هم همراه با کودکتان به تماشای کارتون محبوب بامبی نشسته اید و جذابیت و لذت لین برنامه هنوز در ذهنتان باشد. کارتون داستان بچه گوزنی هستش که در جنگلی زندگی می‌کنه که پدرش سلطان اون جنگله و از موجوداتی که تو بیشه زندگی می‌کنن در برابر شکارچیان خطرناک، محافظت می‌کنه. بامبی در همون روزهای اول زندگیش با یه خرگوش تند و تیز دوست میشه که بعد از مدتی اونا از دست میده و دوباره تنها میشه …


اپ چرب زبان

زبان یعنی آینده! اپلیکیشن آموزش زبان چرب زبان برای کودکان ایران کاملا رایگانه! همین الان دانلودش کن کلی وقت گذاشتیم فقط واسه کمک به ساخت آینده بهتر واسه فرزندان ایران عزیز!


 

   دانلود این کارتون

≡  لینک دانلود دوم (اگر لینک بالا کار نکرد)

۲- کارتون شیرشاه

شیرشاه۱

کمتر کسی پیدا می شود که نام این کارتون دیدنی را نشنیده باشد و یا تجربه ای از تماشای این بازی نداشته باشد. این بازی پرطرفدار به ماجراهای بچه شیری به نام سیمبا (در این کارتون سیمبا پسر شیرشاه است) اشهره دارد. کودکان می توانند تمام اتفاقاتی که در جنگل برای سیمبا رخ می دهد را در این کارتون بی نظیر ببینند و از آن لذت ببرند.

   دانلود این کارتون

≡  لینک دانلود دوم (اگر لینک بالا کار نکرد)

مطلب کاربردی : دانلود رایگان ۱۰ انیمیشن زیبای آموزشی برای کودکان (دختر و پسر)

۳- کارتون جالب عصر یخبندان

عصر-یخبندان

این بازی توسط استودیو Blue Sky Studio تاکنون در ۵ سری مختلف تولید و منتشر شده است که عبارتند از داستان، ذوب، آغاز دایناسورها، رانش قاره ای و دوره برخورد. این کارتون جذاب دربین کودکان طرفداران زیادی دارد و کودکان در سنین مختلف مجذوب این برنامه کودک می شوند.

   دانلود این کارتون

≡  لینک دانلود دوم (اگر لینک بالا کار نکرد)

۴- کارتون آموزنده در جست‌وجوی نمو

nemo

داستان این کارتون در مورد یک دلقک‌ ماهی به نام مارلین است که در مورد پسرش نمو ، زیادی حساس است و او را در اقیانوس گم می‌کند و درپی آن با کمک یک ماهی به نام دوری به جستجوی نمو می‌پردازد. ماجراها و اتفاقاتی که در دریا برای ماهی ها می افتد را در این برنامه کودک میتوانید ببینید.

   دانلود این کارتون

≡  لینک دانلود دوم (اگر لینک بالا کار نکرد)

۵- کارتون دیو و دلبر

دیو-و-دلبر

دیو و دبر یک کارتون جذاب یا مضمونی عاشقانه می باشد. در ابتدای داستان، یک زن گدا یک شاهزادهٔ جوان را نفرین و او را تبدیل به یک دیو زشت می‌کند، زن جادوگر به وی یک آینهٔ جادویی که او را از حوادث مطلع می‌کند و یک گل رز می‌دهد که تا بیست‌ویکمین سال تولدش شکوفه می‌دهد، او باید تا آن هنگام عشق واقعی را حس کند تا نفرین را بشکند، وگرنه تا پایان عمر همان جانور زشت باقی خواهد ماند. پس از مدتی این دیو به شاهزاده زیبایی علاقمند می شود و عشق واقعی را حس می‌کند و نفرین شکسته می‌شود.

   دانلود این کارتون

≡  لینک دانلود دوم (اگر لینک بالا کار نکرد)

۶- کارتون Looney Tunes

LooneyTunes

 

با اینکه کارتون زیبای Looney Tunes به سالهای قبل برمی گردد و اکثر افراد خاطرات شیرینی از این بازی دارند ولی تولید این کارتون تا به امروز هم ادامه دارد و هنوز هم بسیار جذاب است. نقش خرگوش و اردک در  آن از همه بارزتر است.

   دانلود این کارتون

≡  لینک دانلود دوم (اگر لینک بالا کار نکرد)

7- چند کارتون زیبای حیوانات دیگر

شما هم اگر کارتونی مدنظر دارید که در این لیست نیست در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

charbzaban

تیم تولید محتوا

سلامتی و بهروزی همه هموطنان آرزوی قلبی من است. سوالات و نظرات خود را مطرح کنید، من یا سایر هموطنان پاسخ خواهیم داد. به امید افزایش آگاهی و سلامتی روحی جسمی در بین همه ایرانیان در جای جای دنیا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا